søndag, oktober 22, 2006

En broderet rose...

Her til aften broderede jeg denne rose på et stykke lysserødt stof mens jeg så fjernsyn. Vældig hyggeligt faktisk. (farverne på billedet er desværre blevet lidt dårlige) Ideen er taget fra den nye Tilda bog. Jeg synes stadig det er svært at brodere frit for hånd, men jeg synes det er blevet ok. Jeg tror jeg vil lave en nålepude ud af det, sådan en kunne jeg godt bruge.

Har brugt eftermiddagen til at hjælpe min søster med at sætter hylder, billeder og brandalarmer op (det meste gjorde min kæreste dog) samt sy gardiner til hendes køkkenvindue. En rigtig hyggelig eftermiddag...



7 kommentarer:

Hulda sagde ...

Så flott den rosen ble! Du er flink å brodere. Den Tilda boka høres veldig bra ut. :o)

Timotei sagde ...

Så koselig blogg du har! Nydelig broderi!

Karna sagde ...

Så nydelig det ble, skulle egentlig sy masse i helgen, men ble bare ferdig med en tøffel fra tilda boken..he,he...Ja, ja det kommer flere dager! Ha en fin uke!

anniche sagde ...

Oj, det ble virkelig vakkert!
Du er kjempe flink:)
Tilda boka inneholder så masse fint-

Katarina sagde ...

Jeg synes det ble helt nydelig!

Line sagde ...

Nydelig rose!! Tror jeg må få meg den Tilda boken jeg også...alle finner jo så mye fint å lage der :o)

Sarah sagde ...

Tak for alle hilsnerne :o) og tak for rosen.
Ja Tilda bogen er til stor inspiration... Jeg har bare lyst til at gå igang med det hele på en gang!