søndag, oktober 22, 2006

En indkøbstur på en lørdag

Idag har den stået på shopping!!! Jeg var en tur i stof og stil med min søster og fik købt en masse lækkert stof. Jeg ved ikke hvad jeg skal sy af det , men det finder jeg nok ud af. Jeg fik også købt bånd, lynlåse og puder.

I Fog fandt jeg disse lågegreb med de sødeste roser og guldkant. Og så gav jeg kun 9 kr. pr. stk. Jeg har tænkt mig de skal bruges som knager til tasker osv. ved mit skrive/sybord. Det skal nok blive rigtig fint.

I stof og stil købte jeg stof til puder til den nye lænestol. Jeg har fået syet to pudebetræk, så det er ganske fint, det pynter i hvert fald. Med en sort hund i huset nytter det ikke med noget der er alt for lyst og sart.



Fik også købt stof til at ombetrække spisebordstolene jeg har arvet fra farmor. Efter megen besvær fik min søster og jeg fjernet de gamle betræk her i eftermiddag. Det var hårdt arbejde, det var nogen der havde sat det rigtig godt fast :o)
Det nye betræk er ikke kommet på endnu men det kommer...

God søndag til jer alle

5 kommentarer:

anniche sagde ...

Hei Sarah.
Så flotte knagger du hadde fått tak i, de var nydelige!Også så billig da:)
Stolen ser ut til å bli veldig flott, flink du er da.
God søndag, klem fra Anniche

Hulda sagde ...

De knaggene var lekre! Falt for de med en gang jeg så de. Jeg er veldig glad i roser, og nostalgiske ting. :) Ha en fin søndag!

SIGGA sagde ...

sÅ KJEKT DU BLOGGAR. TA DEG EIN TUR PÅ POSIDRIV DI SIDE SÅ VIL DU FINN MASSE INSPIRASJON. DU ER FLINK DU OGSÅ :-)

Sarah sagde ...

Hej Anniche
Tak og ja, jeg er rigtig glad for knagerne, glæder mig til at få dem op.

Hej Hulda.
Ja jeg har også en ting med roser, det kan man ikke få for meget af.

Hej Sigga
Tak for rosen og tak for tipset... jeg skal tjekke posidrivs side ud.

Sol sagde ...

Hei på deg.
De knaggene er jammen de fineste jeg har sett.Et flott kjøp! Jeg har akkurat pusset opp en kommode og slike knotter som det hadde passet perfekt på den ;-}
Jeg ønsker deg en fin uke