søndag, oktober 29, 2006

En lørdagshilsen...

Ved siden af mit studie arbejder jeg nogle weekender. Denne weekend er så en af dem, ØV. Jeg kan nu godt lide mit arbejde, men det er så rart at have fri lørdag/søndag når man går i skole hele ugen.

Fik her til eftermiddag tid til at sy en enkel tøffel fra Tilda bogen (til min søster), nu må vi se hvornår den anden bliver færdig.

Har til aften været til fødselsdag. Rigtig hyggeligt, det er dejligt at se sin familie. Min far og hans kone blev glade for puderne, så det var godt.

Nu vil jeg gå i seng, arbejdet kalder i morgen tidlig.
Heldigvis får jeg en hel ekstra time og sove i :o)

5 kommentarer:

anniche sagde ...

Ja, en ekstra time kommer godt med til oss nattemennesker.....

Høres ut som en koselig lørdag.
Klem fra Anniche

anniche sagde ...

He, he så vittig- tror vi har vært inne og kommentert hos hverandre samtidig!!
God søndag til deg også!!!

Hulda sagde ...

Så fint de ble glade for putene, de var jo så fine! God natt til deg.

Julie sagde ...

Så nydelige løv bilder. Ja godt med den ekstra timen. Ha en fin søndag : )

kreoline sagde ...

Det er godt med en ekstra time, det skulle vært helt vanlig det, døgnet skulle hatt noen timer til. Ha en fin søndag.