onsdag, oktober 25, 2006

En opdate på de grønne puder...


Det går fremad med "de grønne puder". Jeg er færdig med motivet til den ene og godt i gang med den anden. Mangler dog en del endnu, men skal nok blive færdig til på lørdag.


Hjemme hos mig og i mit hovede er julen begyndt at spøge så småt. Er så småt begyndt at tænke på hvad der skal laves af juleting i år.

Jeg har en stor svaghed for blade og magasiner, jeg kan næsten ikke få for meget... Disse to købte jeg i dag. Nu vil jeg sætte mig med en kop te og tændte stearinlys og læse dem. Der er forhåbentlig megen god inspiration at hente.

God aften til jer alle!

6 kommentarer:

Timotei sagde ...

Putene blir nydelige, og så forseggjort og ordentlig du gjør det! Nydelige stoffer du har kjøpt deg forresten, og så billige!

Anna sagde ...

Fina kuddarna blir! Tidningarna ser mysiga ut. Trevlig vecka! :)

karna sagde ...

Sååååå fin puten ble, du er kjempe flint, for en fantastisk gave!!! Jeg gleder meg også til jul, før julstiden er jo så koselig!!

kreoline sagde ...

Det blir en fin pute. Kan heller ikke få nok av boligmagasiner.

Hulda sagde ...

Puten blir veldig fin, og søt med de små broderiene også. Du er flink! Jeg er også glad i interiørblader, har noen favoritter. Gleder meg til julenummrene. :)

Sarah sagde ...

Tak for hilsenerne allesammen.
God weekend