fredag, oktober 20, 2006

En oprydningsdag

Puha det har været en dag fyldt med oprydning og smiden væk. Det er eventyrligt som man har en evne til at samle alt muligt sammen... Nu bor jeg i en ikke særlig stor lejlighed og lever derfor efter den filisofi at har jeg ikke brugt noget i ca 1 år har jeg ikke brug for det og så må det ud eller på genbrugspladsen. I dag skulle der så sorteres i bunkerne, ja, det er blevet til mange ture til containeren.

Det skønne ved at rydde rigtigt op er at man finder alle mulige ting man lidt havde glemt at man ejede. Der har været mange glædelige overraskelser i dag. f.eks. billeder af min tvillingesøster og mig som små i lysbilledformat (dem skal jeg også have lavet til rigtige billeder), men også billeder af mine andre søskende. Jeg fandt også gamle skjorter jeg havde gemt for knappernes skyld, ( dem skal jeg pille af i morgen) og min gamle poesibog og det broderi jeg aldrig er blevet færdig med og opskriften på farmors svenske peberkager og gamle breve fra skoleveninderne osv.
Her nedenunder er så billeder af min tvillingesøster og jeg (t.v.).



Nej hvor var vi søde...
Jeg har længe haft brug for lidt mere opbevaringsplads, så turen gik også forbi IKEA for at købe en reol (og en lænestol blev det også til).
Nu er der orden i tingene og bedst af alt så har jeg fundet på en masse projekter som jeg kan gå igang med. Jeg skal i hvert fald lave nogle stofposer til opbevaring og en opslagstavle.

Jeg vil smutte i seng, så jeg er frisk til skoledagen i morgen...

1 kommentar:

Karna sagde ...

Åhh så skjønne dere var!! Flink du som har hatt en oppryddings dag, på tide jeg gjør det også, har en tendens til å hope seg opp,he,he...Kjenner meg også igjen med det å ta vare på en hel skjorte for 4 knapper.....Blir mye rot av slikt =) Ha en fin helg!