onsdag, oktober 18, 2006

Gamle sager


Ja der vil nok med tiden komme flere af de ting jeg laver her på blogget. Her er først et billede af nogle figurer jeg lavede sidste år.
Kvaliteten er ikke den bedste og flot strygejern i baggrunden, ik =)

På grund af mit studie har jeg ikke så meget tid til at kaste mig ud i de helt store projekter, men holder mig til mindre ting der er rimelig overkommelige.

Jeg synes at Tone Finnangers bøger er utroligt gode, fyldt med masser af inspiration og søde ideer. Mange af de ting jeg hidtil har lavet har fundet inspiration der.
I den nærmeste fremtid skal jeg have lagt billeder ud af de seneste projekter...

Jeg synes det er fantastisk at kunne se hvad andre laver og håber at der er nogen der vil finde interesse i at se lidt på mine ting.

1 kommentar:

Karna sagde ...

Gratulerer med blogg, på tide med en dansk blogg!! Jeg kan anbefale den nye Tilda boken på det varmeste, er den beste hittils, så den må du prøve å få tak i!! Gleder meg til å se mer av det du lager!