tirsdag, oktober 24, 2006

Grønne Tilda puder...

Jeg er gået i gang med at sy to puder magen til den lysseblå jeg lavede forleden dag. (fra Tilda bogen) Denne gang bliver de bare grønne og skal være en gave til min Far og hans kone, de har nemlig fødselsdag i weekenden. ( bare jeg når at blive færdig.)

Nu kommer der billeder af mine stofindkøb fra lørdag. Herover er det sødeste bånd jeg fandt med lysserøde blomsterknopper. Virkelig yndigt. Jeg tror det er til at stryge på.
Her nedenunder er der billeder af noget af det stof jeg købte. det kostede kun mellem 30-50 pr. meter. Så det var billigt. Jeg kom til at købe mere end det der er billeder af, så nu har jeg fået fyldt godt op på stoflageret. Det blev til en del stof med blomster, det skal der laves ting til opbevaring af, f.eks. poser osv.
.


Jeg må tilbage til nål og tråd.... Så puderne kan blive færdige.
Hav det godt allesammen

4 kommentarer:

karna sagde ...

Blir nok ferdig med putene, (så er det tøffler til søsteren som er neste prosjekt eller...)De putene er kjempe fine. Det båndet med rose knopper var jo bare helt fantastisk!!!! Gleder meg til å se hva du lager av alle de fine stoffene =)

Hulda sagde ...

Så nydelige stoff du har kjøpt! Billige var de også. Puta med huset på blir flott, den vil de nok like.

kreoline sagde ...

Takk for kommentar på min blogg, velkommen i bloggverden. Nydelige stoffer du har kjøpt, fint å få noe billig. Blir spennende å se hva du skal sy av det.

katarina sagde ...

Gleder meg til å se hva du laver af alle de fine stoffene du har købt.