søndag, oktober 29, 2006

Hyacintglas...

Efter arbejde idag var jeg en tur på loppemarked. Desværre havde de glemt at skrive på nettet at de lukkede en time tidligere end normalt... ØV ØV ØV. Nogen kun lige at kigge i 20 min. Var ellers på udkig efter nogle hyacintglas hertil julepyntningen. Det kan være at jeg så køber den hos Isabelle Smith, http://www.isabellasmith.com der er billedet fra...

Tager afsted på lejr om lidt... Så den næste uge bliver nok uden de store opdateringer.

Hav det godt allesammen.

7 kommentarer:

Hulda sagde ...

Jeg er også ute etter hyasinglass, de er så fine å ha svibler i, som vi kaller de. Ellers har jeg brukt å pynte sviblene med mose og sopp. Ha ei fin uke på leiren!

karna sagde ...

God tur! Vi har heldigvis nettet som kan redde oss ;)

Julie sagde ...

Ja hyacintglas er så fine. Har sett meg ut noen Menu har, men de koster litt. Har det så fint på leir : )

Anna sagde ...

Hyacintglas är fina, de har så skön form. :) Hoppas du hittar några.

Sol sagde ...

Enig med de andre. Hyacintglass er lekre. Jeg haddet et sånt en gang,men det ble dessverre knust. Tror jeg må se om jeg finner meg et nytt som jeg kan ha svibler i til jul.Ønsker deg en god helg Sarah.

elin1976 sagde ...

Hei på deg
Jeg har en venninne som driver blomsterbutikk, og hun skal ta inn hyacintglass dette året.
Så det blir nok noen på meg og. Hyacintene blir veldig dekorative i slike glass. Du får ha en fin uke og ha fortsatt god helg:o)

Hannele sagde ...

Ja, det börjar bli dags att tänka på julblommor.