fredag, oktober 27, 2006

Lys i lygten...

Denne fine lygte købte jeg idag. Jeg synes den er rigtig fin med hjertet i døren.
Glæder mig til at have den stående i vinduet med lys i her i de mørke måneder.

Ellers er jeg blevet helt færdig med puderne til min far. De er blevet ganske pæne. Skal bare lige have pakket dem ind.
Min søster og jeg har også lavet en kurv med te, kaffe, chokolade, servietter, kager, lys og en plante som de også skal have.


Min far arbejder på frilandsmuseet http://www.natmus.dk/sw4621.asp og bor i et hus der ligger på museets grund.
Det er et fantastisk hyggeligt museum. Billedet til højre er derfra. I december er der liv i gårdene, der bliver bagt småkager i de gamle køkkener, plukket ænder og gås, holdt juletræsfester i købmandsgården og meget andet. Det glæder jeg mig til.

I næste uge skal jeg på lejr med de FDF (en slags spejder) børn jeg er leder for. Vi skal på hverdagslejr, dvs at vi bor og sover i vores hytte hele ugen. Børnene går selvfølgelig i skole ( det skal jeg også) men eftermiddagen og aften bruger vi sammen i hytten. Det plejer at være en rigtig hyggelig uge.
I dag har jeg været ude og købe ind... 3 hele indkøbsvogne!!! Ja de kigger lidt i forretningen. Men når der skal være til 13 personer en hel uge, fylder det noget.


3 fulde indkøbsvogne har jeg købt i dag...

6 kommentarer:

Hulda sagde ...

Den lykten var kjempefin! Riktig dekorativt med hjertet i døren. Jeg kjøpte en rød sånn med hjerte, til en venninne i fjor til jul. Den likte hun. :) Hørtes veldig koselig ut på det museumet som din far jobber - et levende museum, så og si! Du må ha lykke til på leiren, det blir nok både koselig og spennende!

anniche sagde ...

Hei Sarah, og takk for alle de koselige kommentarene på siden min.Har ikke blitt så mye blogg med meg de siste dagene, godt med noen pauser innimellom:)
Men, så fine putene dine ble, riktig flink du!
Også høres museumet som din far jobber veldig hyggelig ut.
Kan godt tenke meg det er riktig herlig julestemning der før jul!!

Det blir nok litt av en tur med alle leir barna, men sikkert moro!

Kos dere i helgen, klem fra Anniche

karna sagde ...

Så koselig sted å bo, fantastisk! Kjempe fin lykt, koselig med mange lykter med levende lys nå. Lykke til på leir!

Julie sagde ...

Nydelig lykt, elsker lykter. Så koselig det hørtes ut med førjulstid på museet. Er du der må du ta bilder.

kreoline sagde ...

Takk for koselig kommentar på min blogg. Så koselig plass din far bor på, og lykten den var helt superfin. Ha en koselig uke på leir med alle ungene. Håper det ikke blir for travelt.

Sarah sagde ...

Til alle: Tak for hilsnerne... Det skal nok blive en god lejr, jeg plejer at være meget træt når det er overstået.

Til Julie. Ja jeg skal på museet til jul. (skal have FDF-børnene med der også) skal nok tage billeder.