mandag, oktober 23, 2006

Noget der ikke er lysserødt...


Efter at have set nærmere på mit blog synes jeg det var meget lysserødt! Så jeg tænkte jeg skulle have noget på i en anden farve.
Denne lille frø som også er et hårspænde fandt jeg forleden dag da jeg ryddede op. Jeg købte det på Roskilde Festivalen for ca 10 år siden. Jeg synes det var sjovt dengang og synes det faktisk stadig. Det er også det eneste hårpynt jeg har gemt efter jeg er blevet korthåret.
Nu kan den lille frø sidde her på bloggen og hilse på dem der kommer forbi... Kvæk kvæk :o)

Jeg har syet nålepuden færdig idag. Hmmm jeg er måske ikke helt tilfreds da selve puden er lidt for stor til ringen. men jeg er glad for den for jeg mangler virkelig en nålepude.
Mine nåle ligger altid og flyder rundt på bordet (og nogen gange på gulvet).

Parlez-vous francais? I dag har jeg været på aftenskole og øve mit franske. Går til fransk hver mandag og genopfrisker det jeg lærte i gymnasiet. Planen er at næste sommerferie skal bruges i Frankrig og så hjælper det at kunne lidt af sproget. Jeg glæder mig allerede til at gå gennem de hyggelige gader, nyde den flotte natur, gå på opdagelse i spænden små butikker og sidde på cafeen og nyde en køb kaffe... Drømme drømme drømme...

4 kommentarer:

Karna sagde ...

Så fin nåleputen din ble, er jo smart med stoooor nålepute, har glemt all fransken min, blir ikke brukt, og da glemmer en det fort =)

Hulda sagde ...

Så artig frosk du har! Nåleputen ser fin ut, syns jeg.

Sarah sagde ...

Tak for beskederne til jer begge to.
Ja Karna man glemmer det franske rigtig hurtigt når man ikke bruger det. Der er nu kommet rigtig meget af det tilbage nu når jeg er gået i gang med at bruge det igen. Så det er ikke umuligt.

Line sagde ...

Bon soir..ca va? -Så morsomt å lære språk! Jeg har glemt nesten alt jeg lærte av fransk på gymnaset, jeg husker noen enkeltord, men klarer nok ikke å si en hel setning..med mening :o) Drømmer om å ha tid og overskudd til å lære spansk og/eller italiensk. Den grønne puten blir veldig fin!!