lørdag, oktober 21, 2006

Og noget af stoffet gik til...


.... denne hyggelige pude inspireret af den nye Tilda bog... puha der var mange sting at sy i hånden men jeg synes selv den er blevet fin. Jeg skulle lige ind i det der med at brodere blomster osv... men øvelse gør mester og jeg er ved at helt styr på det, selvom det tog lidt tid.
Jeg havde kun en pude der var 50*60 cm, så det er blevet en stor pude. den er lidt for stor til sofaen og passer ikke helt i soverværelses (farverne) så jeg tror jeg skal bruge den som gave.

6 kommentarer:

Bolina sagde ...

Nydelig pute!!! Så flink du er, gleder meg til å følge med på dine prosjekter.
God helg :)
Klem fra Bolina.

Line sagde ...

SÅ søt pute! Ha en fin helg :o)

Karna sagde ...

Så fin pute, har ikke sydd noe fra den nye Tilda boken enda, men det kommer...=) Denne blir jo en super fin gave, ha en fin lørdag!

Hulda sagde ...

Veldig fin pute, og flotte farger også. :)

Sarah sagde ...

Hej Bollina. Tak skal du have. god weekend til dig også.

Til Line. Tak og i lige måde

Hej Karna.
Ja jeg tror det bliver en fin gave. Jeg laver nok også 2 til min far og hans kone (bare i grøn, det kan de godt lide). De har fødselsdag i næste weekend.

Hej Hulda. Tak. god weekend

Katarina sagde ...

Den ble jo super! Hilsen ei norsk jente som bor lige ved Rigshospitalet i KBH...