fredag, oktober 27, 2006

Så er puderne færdige... (næsten)

Ja næsten færdige er de... Jeg mangler lige zigzag båndet på den ene og så en tur med strygejernet! Så er du klar til gavepapir og bånd.
Farverne på billedet er ikke så gode. jeg prøver at tage nogle bedre billeder i morgen når det er dagslys.

Når puderne er helt færdige står den på julepynt og juleting (og måske lige tøflerne til søsteren)

Har i dag været ved fotomanden og hente de billeder jeg har fået lavet udfra nogle gamle lysbilleder af mig og min søster som små. Kvaliteten er ikke super god men det er nu sjovt med billeder af sig selv som lille...

God weekend allesammen...

11 kommentarer:

Anna sagde ...

De blev ju kanonfint! :) Duktig du är!

Julie sagde ...

Hei Sarah. Takk for koselig hilsen på min blogg. Så trivelig å finne deg da og du har jo en kjempekoselig blogg. Nydelig den grønne puta : )

karna sagde ...

Nydelige puter, så heldig din far og hans sambo er som får disse =) Ha en fin helg du også!

kreoline sagde ...

Kjempefine puter, du er flink. Ha en fin helg.

Hulda sagde ...

Så flotte de ble! Hvordan får du til å sy huset på på den måten?

jill sagde ...

Vad duktig du är.Helimponerad här, jag kan tyvärr inte alls sy och pyssla. Hittade hit från Julie.

Sarah sagde ...

Til alle. Tak for de venlige beskeder.

Til Hulda. motivet og fremgangsmåden er taget fra Tildas hus. Den bog har du jo også lige fået fingerne i.

Bolina sagde ...

Så flotte puter!!! Ser ut som d er utrolig mye fint i Tilda-boken. Er dessverre ikke så flink å sy, men synes d er hyggelig å se på alt d fine som blir lagd. Du er kjempeflink!!!
Ha en fin mandagskveld :)

Sol sagde ...

Kjempefin pute Sarah! Det blir en veldig flott gave å gi bort. Du er så flink, og lager så mye fint.

Aid sagde ...

Så flott pute! Den blå var også flott. Mye annet fint på bloggen din også :O)

Lisa sagde ...

Åå, dina kuddar är mycket finare än min! Gillar din sida!