søndag, november 12, 2006

Bøger...

Dagen i dag er gået med arbejde og besøg hos min far. (og ØRNEN i tv'et.) Skulle egentligt have brugt weekenden på at få læst en hel del af denne bog...

...men i går da jeg sad meget fordybet kom posten med denne julebog jeg havde bestilt.
Ja så er det svært at holde koncentrationen:o)
Det er en rigtig fin bog med mange ideer til lidt mere nostalgisk julepynt man selv kan lave.
Glæder mig til at prøve nogle af ideerne af...

Jeg har aldrig hæklet eller strikket særligt meget. (jeg er utroligt dårlig til at hækle). Men jeg synes egentligt at det kunne være meget sjovt at prøve kræfter med på et tidspunkt. Derfor har jeg også købt denne bog. Den var på tilbud i en bogklub jeg er med i.
Der er alt det elementære gennemgået trin for trin. Så håber jeg jeg kan få bedre styr på teknikkerne.
Nå men jeg går nok ikke i gang med nogle projekter for i det nye år...

Håber i har haft en god weekend allesammen og at i får en god uge...

6 kommentarer:

Hulda sagde ...

oi, den boka så fantastisk fin ut! Så skjønne de adventkalenderposene var! Helt nydelig. Ja, Ørnen må man få med seg. :o)

Bolina sagde ...

Mye fint i den boken ja!
Lykke til med lagingen, håper vi får se resultatet :)
Ha en fin søndag!

Karna sagde ...

Er ikke så lett å sette seg ned å lese det man "må" når det ligger noe mer fristende og venter....Ser ut som en bok med mange gode ideer, venter fremdeles på bøker jeg bestilte for 2 uker siden, så jeg får vente og se hva som er i de først....Lykke til med heklingen!

Ingrid sagde ...

Så fin den boka så ut! Jeg liker godt bloggen din, mye fint du lager! :)

katarina sagde ...

Go morgen Sarah! Flotte bøger. Hvilken bogklub er du medlem i?Vil egentlig ønske deg en super uge. Klem fra Katarina

Sarah sagde ...

Hej Alle.
Tak for de fine kommentarer.

Hej Katarina.
Bogklubben hedder "bogklubben for læger". Det er en af gyldendals bogklubber og bøgerne kan man købe gennem alle deres bogklubber.
Er også medlem af aschehougs "hobbyklubben" Der kan man nogle gange købe nogle fine hobbybøger.