søndag, november 26, 2006

Blomstrende Amarylis...

Jeg har haft lidt problemer med internettet her i weekenden, så jeg har ikke fået opdateret bloggen.

Nu er min amarylis sprunget ud. Der kommer to blomster til men heldigvis springer de ud lidt forskudt. Så kan jeg have glæde af den rigtig længe. Min er den hvide. Den røde er min søsters amarylis, den har kæmpe store blomster, så jeg var nød til at tage et billede af den i går med telefonen (derfor er kvaliteten også dårlig).



Fredag aften brugte jeg i Hillerød. Rigtig hyggelig by ca. 40 km nord for København. Min søster og jeg skulle bare lige i Panduro, men så havde de "christmas night" og åbent i mange forretninger til 22. Så gik aftenen med det... Desværre (eller heldigvis) havde jeg glemt min pung derhjemme, så det blev ikke til det vilde shopping.
Jeg fik dog købt nogle hyacintvaser fra Holmegaard. De er rigtig fine, der er også kommet hyacinter i allerede.
Billedet er af Frederiksborg Slot i Hillerød. Jeg har boet i Hillerød tidligere og synes det er rigtig hyggeligt med et slot i byen.

1 kommentar:

Hulda sagde ...

Så nydelig de to amaryllisene var. Jeg tror jeg må ha en til jul, de er jo så fine. Søsteren din blir nok begeistret for det du lager til henne. :)