mandag, november 27, 2006

En lille engel...


Så har jeg syet en engel til... Det er en fin lysserød sag. Synes den er blevet ganske fin. Jeg er nu lidt i tvivl med halstørklædet, måske skifter jeg det med et andet.


Her er så billeder af mine nye hyacintglas fra Holmegaard. De har et violet skær. Jeg synes de er rigtig fine. De har en form så man kan binde eller hænge noget omkring halsen på dem. Jeg har bundet en sløjfe, men man kunne også hænge et hjerte eller binde en grangren...

Til aften har jeg været en tur i IKEA. Skulle lige have nogle puder og bloklys. Ville lige tjekke deres juleafdeling ud, men den var næsten tom!!! Der var i hvertfald ikke noget der fristede mig.
I stedet købte jeg noget stof der var på tilbud. Hmmm det er lidt skrapt i farverne men jeg tror jeg kan bruge det til noget i foråret. Det er altid rart at have noget på lager.
Hav det rigtig godt allesammen.

11 kommentarer:

Hulda sagde ...

Så søt den engelen var! Den falt jeg virkelig for. :o) Fine de lilla hyasintglassene også, lurt å pynte de med sløyfen. Stoffene ser veldig vårlige ut, så de kan du nok sikkert få bruk for.

Karna sagde ...

Enda en søt engel fra deg, nydelig, jeg syns det var fint med det skjerfet jeg....

Mia sagde ...

Nok en nydelig engel! Og svibelglassene var jo bare så vakre. Herlig lilla farge. Koselig aften til deg.

Line sagde ...

Så herlige figurer du syr!! Du er kjempeflink :o)

Ha en flott kveld!

Ellie sagde ...

Du er virkelig flink til å sy! De svibelglassene var fine. Flott med fiolett når det er advent.

elin1976 sagde ...

Engelen er kjempe flott. Du er flink. Flotte hyacinter og glass. Skal også kjøpe hyacint glass, men de er ikke lette å finne.
Ha en fin dag, Sarah:o)

ALIN sagde ...

God dag, Sarah!

Alltid mye fint å titte på her:) Gleder meg til å se hva du lager av de IKEA stoffene-herlige mønstre og farger!

Ha en fin onsdag,
klem fra meg

Julie sagde ...

For en nydelig engel, som jeg før har sagt, dette er som å titte inn i den fineste hobbybutikken. Så det ble glass fra holmegård. Husker du skrev om at du var ute etter hyacint glass. Disse var jo kjempenydelige og virkelig vackert med sløyfen rundt.

kreoline sagde ...

Nydelig engel, og hyacintglassene var så flotte, pyntet riktig så fint opp. Ja de går fort opp for julepynt på Ikea, og de tar jo ikke inn nytt heller. Ha en fin dag Sarah. Klem :)

Gizmo sagde ...

Du er en virkelig reser på å lage de nydelige englene. De Hyacint vasene var skikkelig søte, lilla passer bra nå i advent tiden. Ha en god dag.

anniche sagde ...

Du syr så mange fine engler:)
Stilig stoff også