mandag, november 13, 2006

Engle...

Lidt julesager er det blevet til i dag. Jeg har lavet disse engle færdige (eller næsten, de mangler lige glorien) Er selv tilfreds med dem og synes de er blevet meget gode.
Billedet blev ikke så godt, desværre.

Har lidt fint stof med nisser i Panduro i dag. Jeg tror jeg vil lave kræmmerhuse og hjerter af det. Vi må se. Har så mange planer og så lidt tid...
Har også købt noget nyt bånd, så jeg kan sy de andre pompadurer og få sat applikationerne på(se tidligere indlæg)
Uhm har bagt boller her til aften. Så der er en dejlig duft i hele huset. Jeg bor sammen med en effektiv mand, så han havde allerede pakket dem væk inden jeg fik taget et billede:o)
(I må nøjes med tanken)
God tirdsag til jer alle...

10 kommentarer:

kreoline sagde ...

Skjønne engler du har laget, så herlige.
Å, det er så godt med boller, jeg skal bake i morgen.

Julie sagde ...

...men ååååå så søte de var : )

Hulda sagde ...

Kjempesøte engler du har laget, de ble virkelig fine. Jeg har også laget litt julepynt, dvs adventpynt i dag. Ble inspirert fra din blogg. :o)

Karna sagde ...

Så søte engler, du er flink!! Blir koselig å pynte med disse!

Gizmo sagde ...

Så fine de englene dine var, må si du er effektiv. Den boken virket veldig fin.Mmm boller, det fikk jeg også lyst på nå, men jeg skal til å bake julekaker nå=) Var i KBH i helgen for første gang. Det var en skikkelig fin by.

Mia sagde ...

Nydelige engler! Og så fikk jeg lyst på boller, jeg også...

Sol sagde ...

Imponert over alle englene du lager...de er så søte!Jeg har jo bare laget en,og vet hvor mye jobb det er med hver enkelt....
Klem

anniche sagde ...

Wow, de var bare kjempe søte!
Skal si du produserer ...må snart åpne bloggshop du også nå tror jeg!
Klem

Gita sagde ...

Fina änglar!

ALIN sagde ...

Jeg vil ha et helt rom fylt med slike engler!

Lag
blogshop
nå!

:)

Alin