fredag, november 17, 2006

Flere gaveposer...

I dag har jeg lavet flere gaveposer i forskellige størrelser. Er vældig godt tilfreds. Det er altid godt at have sådan noget på lager!



Ellers har den stået på oprydning i sy- og kontorkrogen. PUHA... Man kan hurtigt komme til at rode. Har også skabt mig et overblik over hvormange juleting jeg har syet/lavet og har liggende til marked og lignende. Der er flere ting jeg ikke har vist her på siden. Dem kommer der billeder af på et senere tidspunkt.
.
Jeg var lige forbi Albert Knudsen på vej hjem. Det er et firma der sælger hobby og kunstner artikler til institutioner og private. De ligger ca 300 m fra min hoveddør. Dejligt men også lidt farligt... Jeg skulle egentligt have noget fyldevat, men det var udsolgt. I stedet havde de et sæt med 6 ark glansbilleder af de fineste engle. Det kunne jeg ikke stå for... Ovenover er en lille smagsprøve.
.
Her i weekenden skal jeg arbejde, men har dog visse syplaner jeg har tænkt skal føres ud i livet.
Vi får se hvad jeg når.
.
God weekend til alle der kigger forbi...

8 kommentarer:

Sol sagde ...

Åh, så fine de ble Sarah! de kan du si deg godt fornøyd med. Jeg har såvidt prøvet meg på slike strykemotiv jeg også,og hadde store planer,men så ble jeg forkjølet og har ikke fått gjort noe mer håndarbeid...Men, jeg skal nok prøve meg igjen så snart jeg blir frisk. Ha en fin weekens Sarah!

Hulda sagde ...

Det ble jo nydelige poser til gaver. Er så fint med de motivene også på, det pynter fint opp. Jeg likte også de fine glansbildene. Riktig så søte. Ha en god helg!

Kathrine sagde ...

Å,for noen fine poser du har laget!De ble veldig fine!:) Ønsker deg en riktig fin helg!

elin1976 sagde ...

God helg til deg også. :o)

Milly sagde ...

Er det ikke herlig med engler?! Kunne gjerne hatt englesesong året rundt... Kjempesøte poser!

Julie sagde ...

For noen kjempesøte gaveposer. Du er så flink. Tenk så heldig de er, de som får gaver i slike. Ha en flott helg : )

Mia sagde ...

Kjempefine poser - er nok smart å ha noe slikt på lur. Og glandsbildene var jo bare nydelige. Jeg er litt svak for engler, og disse hadde jeg ikke sett før. God helg til deg Sarah, og koselig at du er ofte innom bloggen min.

Gizmo sagde ...

Så søte de gaveposene ble. Hvordan får du motivet over på stoff?
Ha en riktig god helg