torsdag, november 23, 2006

Hvad der var til mig i posten idag...


Da jeg kom hjem i dag lå der et brev til mig med disse flotte pakker fra Roser og Rot. Det var så flot pakket ind at man blev ekstra glad.
I pakken var der flotte ark med billeder. Der er en smagsprøve nedenfor.


Line havde også sendt en ekstra gave med til mig. Det var disse tre utorligt flotte kort. Det var rigtig pænt af hende og jeg blev vældig overrasket. De er så flotte at man næsten ikke nænner at bruge dem!


Jeg har brugt aftenen på at skanne forskellige billeder ind på computeren. Nu er de klar til at blive brugt til en masse fint.


Og så er der kommet nye "jule"blade. HURRA. Skal kigge lidt i dem i dag, men ellers gemmer jeg dem til weekend-hygge.

4 kommentarer:

Hulda sagde ...

Hei Sarah! Jeg har også kjøpt de bildene fra Roser og Rot, har også scannet de, og brukt til mye fint. Har bl.a laget julemerkelapper, kort og brukte et på dne største av gaveeskene jeg pynta. Det har jeg forstørret mye. Herlig med nye interiørblader. :o)

Mia sagde ...

Så nydelige pakker fra Roser og Rot - jeg har ikke bestillt noe derfra (enda) men er stadig innom og titter på hjemmesiden deres. Så flott pompadur du har ferdigstillt. Og kremmerhusene var jo bare nydelige - likte stoffet veldigt godt! God fredag (og weekend) til til deg, Sarah, og takk for alle koselige kommentarene på bloggen min - er alltid like glad for å få dem!

Ellie sagde ...

Så fine bilder du hadde fått fra Roser og Rot. Der har de mye fint! Alltid morsomt med nye interiørblader!

Mita`s hjørne sagde ...

Oi, her var det masse flott, flott pakke du har fått fra Roser og Rot, har sett på siden deres jeg også - men ikke kjøpt noe enda, det blir vel...
Du har masse flott på bloggen din.
Ha en fin helg...