søndag, november 19, 2006

Julestrømper...


Det har været en ganske hård arbejdsweekend... 14 timers arbejde lørdag(der var en der meldte sig syg) og en dagvagt i dag. Jeg var godt træt da jeg kom hjem. Lagde mig på sofaen og så et afsnit af Anne fra Grønnebakken.

Det vil sige at alle sy-projekterne ikke rigtig blev til noget alligevel... Har syet et par pompadurer færdige her til aften. Jeg har lavet applikationerne de skal bare syes på i morgen.

Jeg tænkte jeg ville vise nogle julsstrømper jeg har lavet tidligere og ikke vist på bloggen før...
De var ganske sjove at lave. Jeg kan godt lide og sidde og lave applikationer af forskellig slags. Jeg synes det bliver ganske fint.

Nu mangler jeg bare en der kommer og putter gaver i til mig:o)

Nu vil jeg gå ind og slappe af foran tv'et. Der er boller i ovnen og kæresten har lovet at lave varm kakao til mig...
God uge til alle der kigger forbi...

9 kommentarer:

ALIN sagde ...

Hei Sarah,

så søte julestrømper:) De er jo nesten en gave i seg selv!

Håper du koste deg med kakao og nybakte boller...høres veldig deilig ut.

Klem fra
Alin

katarina sagde ...

De var flotte Sarah! Du må få din kjæreste til å putte noe i de..Ha en fin uke!

Bolina sagde ...

De var jo bare SÅ søte da!!!
En gave i strømpen er jo ikke å forakte...kanskje nissen kommer med noe ;)Blir alltid pakke til snille "barn" =)
Kos deg med boller og kakao..mmm hørtes deilig ut!'
Ha en fin uke, Sarah =D

Hulda sagde ...

Så fine motiver du har laget på julestrømpene. :o) Snill kjæreste du har som lager varm kakao. I dag tidlig var jeg også heldig, mannen min hadde laget frokost til jeg sto opp. Kjempekoselig, faktisk var det kakao der også. :o)Ønsker deg en fin uke!

Karna sagde ...

Utrolig fine julestømper!! Blir jo helt maken til de i Tilda bøkene, du er kjempeflink!!

Metteflette sagde ...

Kjempesøte julestrømper! Gaveposene var også nydelige, du er utrolig dyktig med symaskinen! Ha en flott mandag :-)

Mia sagde ...

Så koselige julestrømper - det kommer vel pakker i dem også etterhvert, skal du se...

Timotei sagde ...

Så flotte julestrømper! Du er så flink med applikasjoner. Motivene du bruker er så koselige.

aid sagde ...

Så flotte julestrømper du har laget! Kjempekoselige motiver. Synes også gaveposene var lekre! Ha en fin kveld :o)