onsdag, november 29, 2006

Min butik og nissekoner...

I dag har jeg lavet mig en lille blog butik du finder den her.
Der er ikke så mange ting i butikken endnu, men det kommer nok.
Du er velkommen til at kigge forbi.



Ellers har jeg lavet disse nissekoner færdige. Jeg synes de er rigtig søde. De er inspireret af Tilda, men jeg har selv "fundet" på dem.


De er ca 35 cm høje og dejlig bløde...
Til at begynde med kommer der nok en enkelt til salg i butikken.
Måske kommer der flere senere.

Jeg har også lavet en engel til. Jeg er godt tilfreds med den.
Den kommer til salg i butikken.
Jeg ville egentligt have fundet julepynten frem i dag. Det blev ikke til noget. I stedet har jeg været ude og købe alle julegaverne. Synes jeg har fundet nogle rigtig gode ting som jeg tror alle bliver glade for.

10 kommentarer:

Sanna sagde ...

Gratulere med ny blogg shop ! Du er bare så super flink til å sy vakre figurer og ting - så dette vil sikkert gå som en lek ! Kommer noen av konene til salgs så er jeg klar til å kjøpe. Lykke til med salget !

Hulda sagde ...

Lykke til med butikken din! Ser du har lagt inn noen fine ting der. Jeg likte godt alle figurene du har lagt inn her i dag. Spesielt julekonene. :o)

Gizmo sagde ...

Må bare si det igjen, er virkelig imponert over hvor effektiv og flink du er. De er bare så skjønne de nissene du lager. Fin butikk også. Ønsker deg lykke til=)

Karna sagde ...

Gratulerer med blogg butikk!! Du lager sååååå masse fint! Hvordan klarer du å lage alle disse ferdig på en kveld???? Utrolig så produktiv du er, disse var jo bare nydelig søte!!

Sarah sagde ...

Hej Sanna. Der kommer nok nogle flere nissekoner til salg i butikken.

Hej Hulda. Tak, jeg synes også nissekonerne er utroligt søde.

Hej Gizmo. Tak for de søde ord.

Hej Karna. Tak. Jeg laver det altså heller ikke færdig på en aften. Nogle aftener klipper jeg ud og syr tingene og så monterer jeg det efterhånden som jeg har tid.

siripirisiri sagde ...

Gratulerer med din butikk!
Nissekonene og englene er veldig søte!

Ps! I dag er det bare 24 dager til jul!

Siri:)

Roomservice sagde ...

Vilka fina ting du visar upp på din blogg :)

Metteflette sagde ...

Lykke til med blog shop!! Du kommer til å selge masse så flink som du er!!!!! Ha en flott torsdag! Klem fra mette

Kristin sagde ...

så fine figurer du har sydd. Likte spesielt godt den hvite engelen helt nederst.

kreoline sagde ...

Gratulere med butikk, det er så fine ting du lager. Ha en fin dag og helg.