torsdag, november 09, 2006

Pompadur...

Dagen i dag er gået med studie, arbejde og besøg af min søster. Så det er ikke blevet til så meget syning.
Dog har jeg syet denne pompadur fra Tilda bogen. Der mangler bare en applikation den laver jeg i morgen. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge den til, eller hvad den kan bruges til, men det finder jeg vel ud af. Jeg synes bare de var så fine at jeg var nødt til at sy en.


Nu vil jeg tage en tur på nettet og se hvad i andre har fundet på i dag :o)

9 kommentarer:

Hulda sagde ...

Kjempefin pompadur! Jeg liker så godt det stoffet, og den blir nok enda finere med applikasjon på. Jeg har også tenkt på om jeg skulle sy en slik en dag. Takk for kjempekoselig kommentar på min blogg. :)

elin1976 sagde ...

Hei på deg.
Kjempefin pompadur.
Jeg har ikke fått sakt før, men du har en utrolig koselig blogg.
Ble veldig glad når jeg fant den. Syntes det var litt rart etter hvert- at her var det blogger om intriør og så var det ingen fra Danmark som blogget her.
Interiør landet nr.1
Er så glad i danmark.Er i Danmark minst 2-3 ganger i året Ha en fin dag.

Karna sagde ...

Pompaduren din ble kjempefin, flott stoff du har brukt, kan brukes til myyyye denne...Ha en fin helg!

Merete sagde ...

Så utruleg flott pompadur!! søtt rosestoff :o)

anniche sagde ...

Veldig flott pompadur!
Ønsker deg en HERLIG helg!
Klem fra Anniche

Mia sagde ...

Hei Sarah, jeg synes du har laget en velding fin pompadur som kan brukes til mangt! Og så takker jeg for alle koselige kommentarer på bloggen min. Det er koselig å besøken din også.

kreoline sagde ...

Nydelig pompadur, nydelig stoff, du er så flink. Du har hatt en riktig travel dag, nå er det helg og da kan du slappe av, sy og kose deg. Ha en fin weekend Sarah, klem. :)

Julie sagde ...

Å den var jo nydelig : )

Sol sagde ...

Så fin denne var Sarah.Jeg har også tenkt på at jeg ville sy noe lignende,men jeg har ikke kommet noe i gang med det enda....Du er veldig flink til å sy ;-}