lørdag, november 04, 2006

Så er jeg tilbage...

...efter en lille uges fravær. Det har været en super uge med masser af hygge, sjov og grin. Var rigtig rigtig træt i går. Da jeg kom hjem gik jeg i bad og så i seng allerede kl. 21.30.
I dag har jeg fået syet min søsters tøfler færdig. Har ikke gjort så meget ud af at pynte dem endnu, jeg vil lige se om de passer hende godt først... De er blevet meget søde og var faktisk lette at sy.

Jeg er også blevet færdig med at ombetrække spisestue- stolene. De har været min farmors og jeg er faktisk glade for dem, men det trængte til en kærlig hånd. Det er de nu fået og jeg er tilfreds med resultatet. Det pyntede gevaldigt og farven passer bedre til vores stue.


Før: med pletter og brændmærker fra cigaretter...

Efter: Noget pænere...

I morgen har jeg fri. Jeg tænkte jeg skulle forbi et loppemarked men nu må vi se om det passer ind i programmet. Ellers skal jeg i gang med at lave lidt juleting. Er så småt begyndt med lidt engle og nisser fra Tildas jul- bogen.


4 kommentarer:

Hulda sagde ...

Så kjekt at du er tilbake igjen, og fint at det var bra på leiren. :) Så fine de tøflene du har sydd ble. Har sett på de i Tildaboka jeg også. I dag har jeg sydd en pose fra boka med rosebroderi på, den ble søt. Har lagt ut bilder. Har også sydd en pose med buekant fra boka. Jeg syns også at stolen du trakk om setet på ble super! :) Kos deg med julepyntlaging i morgen!

kreoline sagde ...

Kjekt å ha deg tilbake, du er nok sliten nå etter en hel uke på tur. Stolene ble fine, det skal ikke så mye til. Tøflene var så skjønne, sikkert gode og varme nå om vinteren. Ha en fin søndag Sarah. Nå kan du hvile ut.

anniche sagde ...

Flott at du er tilbake igjen!
Høres ut til at turen har vært bra.
Tøfflene var fine.
Stolene ble jo kjempe flotte, så flink du er! Moro å ha noe som har en historie.

Klem fra Anniche

Mia sagde ...

Artige tøfler du har sydd. Jeg har aldrig prøvd meg på den slags, men man kan jo få lyst til det når man ser det fine resultatet. Koselig å få kommentar fra deg på bloggen min.