tirsdag, november 07, 2006

Toilettasker/julegaver...

Så blev jeg færdig med de tre andre toilettasker. De mangler lige at blive strøget og måske vil jeg sy en pyntesøm langs lynlåsen. De skal som sagt være julegaver til min kærestes niecer. Nu skal jeg bare finde nogle lækre sager at komme i: Hårpynt, kosmetik, sæber eller.... Foret i taskerne er ensfarvet stof i forskellige farver: se billede.

På hver af toilettaskerne har jeg broderet et lille ord. Synes det er blevet meget sødt.



Tak for de søde kommentarer.
Hav en god dag alle sammen.

9 kommentarer:

Hulda sagde ...

Hei Sarah! De toalettveskene ble supre. :) Det er jo så artig å sy slike ting som man vet mottaker vil sette stor pris på. Tenker at det nok blir artig å finne kosmetikk og diverse til innholdet også. :) Kanskje vi får se det også? Jeg ser at jeg har et av de samme stoffene som du har brukt, det hvite med lyserøde blomster. Veldig fint!

Sarah sagde ...

Ja stoffet er fra stof og stil. Der kan man finde billige stoffer, men udvalget er ikke så stort hvis man ikke er ude efter møbeltekstiler eller noget til at sy tøj af.
Der skal nok komme billeder af taskerne med indhold når jeg når dertil.

Karna sagde ...

Så fine de ble!!! Kjempe nydelige!

Gizmo sagde ...

De toalettveskene ble kjempe fine. Skal si du er effektiv. Kanskje jeg også må prøve meg på de der, hadde vært fine å gitt bort som venninde gaver fylt med stash=)

Mia sagde ...

Så fine toalettvesker. Nydelig brodering på dem. Du er flink!

Metteflette sagde ...

Toalettveskene ble skjønne! Så flink du er! Syns også at Tilda putene ble nydelige. Ha en fin dag :-)

Siri sagde ...

Så utrolig nydelige toalettvesker du lager!
Liker godt de døte ordene inne. :-)

Anonym sagde ...

Hejsa
Laver du stadig de toilettasker?
Kunne godt tænke mig en i pigefarver til min datter- med hendes navn broderet på?Hvad koster de?

Anonym sagde ...

Du kan skrive til mig på bustrupvej33@jubii.dk