fredag, december 15, 2006

Adventsgave...

.
Denne fine juletræslygte fik jeg i adventsgave af min søster i søndags. Der har været så mange ting at vise på bloggen i løbet af ugen. Derfor kommer der først billede nu. Jeg synes den er rigtig fin og den står og lyser smukt i min vindueskarm.
.
.
Jeg har haft lidt problemer med en pakke fra min butik. Jeg troede posten havde smidt den væk, men de havde lavet en fejl og sendt den tilbage til mig i stedet for at aflevere den til modtageren. Fordi jeg havde haft lidt bøvl med Post Danmark fik jeg, af hende der skulle have pakken, en pose fyldt med alle mulige fine ting til at lave kort af.
Der er mange flotte forskellige kort og masser af servietter i alle mulige flotte farver og mønstre.
Og der var flot papir og bånd og klæbeark...
.
.
Jeg blev rigtig overrasket og er meget glad for det. Jeg skal nok få lavet nogle flotte kort af det.
.

Hav en god weekend allesammen.
Jeg skal i sommerhus og fejre 50 års fødselsdag for en ven af familien hele weekenden.

7 kommentarer:

elin1976 sagde ...

Ha det hyggelig i helgen. Stor klem fra Elin:o)

Anonym sagde ...

Så koselig den lykta var, virkelig fin, syns jeg også. Du var jo kjempeheldig som fikk den fine hobbypakken. Kos deg i helga! Hulda

Katarinas sagde ...

God weekend Sarah..

Ellie sagde ...

Hei Sarah. Ville bare si at jeg har laget pepperkaker etter din oppskrift, og de ble nydelige, så takk skal du ha! Kos deg i weekenden!

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah,
Post Danmark er stadig umulige, gad vide hvor det postkort er, som du sendte til mig for 10-12 år siden?!? ;)

Karna sagde ...

Pakken din kom i går Sarah, TUUUUSEN TAKK!

Nydelige figurer, og tusen takk for ekstra gaven!

De er så søte, gleder meg til å finne det rette stedet!!

Pakken din ble sendt i går, så den skal være hos deg om et par dager, håper det er noe du kan bruke i den!

Ha en fin lørdag!!!!

anniche sagde ...

Kjære Sarah.

Jeg fikk også pakke fra deg i går-
NYDELIG!!!Tusen takk, jeg er så fornøyd.

Har sendt deg en mail, den får du lese når du kommer hjem fra sommerhuset! Klem fra Anniche og god feiring