torsdag, december 07, 2006

En pakke i posten...

.
I dag var den her i posten til mig. HURRAAAA.... Kæmpe overaskelse. Den var fra min søde veninde Barbara. Udover at have lavet dette fine julekort med en julehilsen til Jacob og mig, havde hun også sendt en lille gave med. Rigtig hyggeligt. I gaven var der Tilda dukkehår - lige noget for mig der elsker at lave Tilda dukker. Tusind tak Barbara, jeg blev rigtig glad.
.
.
Her er gaven pakket ud. Det øverste billede er taget med min mobil-telefon for Jacob havde taget pakken med til mig da han hentede mig og jeg kunne jo ikke vente med at pakke den op til jeg kom hjem:o)
.
.
Jeg er begyndt at lave lidt julekort, de skal jo snart sendes. Jeg har godt gang i glimmeren hvis der er nogen der kan se det. Herhjemme er der glimmer over det hele...
Det øverste her er til en tidligere kollega jeg arbejdede sammen med i en børnehave. Dengang jeg arbejdede der var vi to pædagogmedhjælpere og en pædagog på stuen. Vi to pædagogmedhjælperer plejer at lave en lille pakke og et kort til hende fra nissen. Børnene synes det er rigtig sjovt og spændende.
.

7 kommentarer:

Karna sagde ...

Så fin gave du fikk, håper du skal lage flere "sove" engler, for en slik har jeg lyst å bestille hos deg....

Nydelige kort du har laget, ha en fin helg!

Helle sagde ...

Så nydelige julekort du lager. Du er tydeligvis flink til mye forskjellig. Alltid hyggelig med små gaver i posten, Heldige vi er som har gode venner. Enig med deg at Tilda sine ting er fine. Hils kjæresten din, og gratuler han med vel overstått bursdag. Snart er det min tur til å feire min bursdag, gleder meg til det:) Klem fra Helle

ALIN sagde ...

God dag Sarah!

Så fin gave du har fått:) Gleder meg til å se hva Tilda håret havner på...en engel eller heks...eller?

Og kjempefine kort, du minnet meg på at jeg må se og sette i gang med mine snart og:)

Ha en god dag,

klem fra meg
ps: skal hente pakken min i dag...

Fru Obenhaupt sagde ...

Sikke fine kort du har lavet. Der har jeg allerede fået gode ideer til næste års julekort. Gad vide om man kan huske det til den tid... ;) Hav en rigtig god weekend. Og tillykke med Jacob i går, hils ham fra os.

Mia sagde ...

For en hyggelig pakke du har fått. Og julekortene du har laget - kjempefine de. Jeg må nok begynne å tenke på julekort, jeg også. I løpet av neste uke bør de vel være sendt...

Hulda sagde ...

Så fin gave du fikk, det var riktig koselig. :) Flotte julekort har du også laget. Jeg holder også på med det nå, de skal jo sendes snart.

Solstad sagde ...

Så fin gave du fikk. Veldig koselige kort du lager, du er flink til mye du!!

Psst : pakke er på vei :)