torsdag, december 07, 2006

Fødselsdag...

I dag har min kæreste fødselsdag. Jeg er i klinik på Hillerød Sygehus i forbindelse med mit studie, så jeg har været væk hele dagen. Nu sidder jeg og venter på han henter mig og vi skal køre en tur ud til hans far og spise.
Den rigtige fejring af ham venter vi med til på onsdag. Der skal vi også fejre at han bliver færdig med sit studie. (det gør han tirsdag) Vi var nød til at tage en hverdag, da alle skal så mange ting her i december (og vi bliver snydt for en juleweekend, sådan føles det når juleaften er en søndag)

(Jeg sidder lige og tænker på om man kunne nå en tur ned i byen inden han kom!!! Ja jeg tror jeg er den der er smuttet...)

Kan i have en dejlig dag alle sammen.

5 kommentarer:

Julie sagde ...

Må hilse og gratulere så mye, både med dag og studier : )

Hulda sagde ...

Så koselig med bursdag til kjæresten din! Dere må ha ei fin feiring. :) Har du kjøpt, eller sydd han noe fint?

Mia sagde ...

Gratulerer så masse - håper dere får en fin aften ikveld, og en koselig feiring neste onsdag.

kreoline sagde ...

Gratulere med dagen til din kjæreste, det ble nok en fin dag. Så kjekt at du har linket bloggshoppen min, takk for det. Skal sette din i mine linker når jeg har tid. Klem fra meg og god natt.

ALIN sagde ...

Grattis grattis, Jacob!

:)

Alin