lørdag, december 09, 2006

Fødselsdagstid...


Her hos os er december fødselsdagstid... Min kæreste Jacob havde som sagt fødselsdag i går og i morgen er det så min mors vi skal holde fødselsdag for. (hun har den 13/12) Gaverne ovenfor er jule- og fødselsdagsgaver til min mor.
I morgen har en af mine veninder fødselsdag. Det kan godt være at honninghjerter ikke er lige så fantastiske som de var i gymnasietiden, men derfor skal hun ikke snydes for en hilsen og et honninghjerte med posten på hendes fødselsdag

I dag har jeg lavet et par go'nat engle. Synes selv de er blevet ganske fine... Den på det øverste billede har små rap-ænder på tøjet. Den nederstes tøj er stof med striber og små blomster.
Disse kommer til salg i min butik.

Jeg har swappet noger fra min butik med Solstad og nu er der en pakke på vej til mig. Super spændende, glæder mig til at se hvad der er indeni...
Rigtig god weekend til jer alle sammen. Og en stor tak til jer der ligger en kommentar, det er så hyggeligt.

8 kommentarer:

Roomservice sagde ...

Änglarna var väldigt söta.Jag ska även gå in på din butik och kika in på de butiker du listar här till höger.

Julie sagde ...

Har det slik selv at både jeg og mange rundt meg har gebursdag denne måneden. Blir mye pakker å ordne : )

Helle sagde ...

Mammaen din har bursdag samme dag som meg, har alltid syntes at bursdag på Lucia dagen er hyggelig:) God helg

kreoline sagde ...

Det blir mange gebursdager og pakker før jul. Koselig nattnisser du har laget. Ha en fin kveld og søndag, klem fra meg.

Katarina sagde ...

De englene var bare helt skjønne! Tenkte at kanskje vi kunne swappe,men jeg ser at alle de nissene og englene du har er swappet bort..men det er jo ikke noe rart da de er bare helt nydelige!! Ha en fin weekend. Klem

Annettes Hobbyblogg sagde ...

Hei Sarah! Du er altså så utrolig dyktig! Du lager så mye fint, både i Tilda-stilen og annet! Jeg har også Tilda-boken, men jeg synes det ser veldig vanskelig ut med disse figurene hennes. Det overlater jeg til de mer fingernemme...sånne som deg!

Timotei sagde ...

Jeg er bare så imponert over alle de flotte Tilda-englene du lager. Det er jo så forseggjort og ordentlig alt sammen. Du er så dyktig!

Hulda sagde ...

Så fint du har pakket inn gavene. Tilda-englene dine er så fine. Ønsker deg ei god uke. :o)