fredag, december 22, 2006

Glædelig 22. december...

I dag har jeg været ude og købe de allersidste gaver. Men nu er det hele pakket ind og klar til juleaften. I år skal vi holde jul hos Jacobs forældre på Tuse Næs. Det skal nok blive hyggeligt, selv om det er første gang nogensinde jeg skal holde jul uden min tvillingesøster. Det bliver rigtig underligt...
.

.
Under indkøbene i dag hoppede disse 3 bøger ned i min kurv. Hobbybøger til 49 kr. Det er jo ikke til at stå for. Er i sær glad for "blåt og hvidt" den ser ud til at være fuld af fine ideer med sommerhusstemning...
.

.
Og så har jeg fået pakke. Denne er fra Julie K. Fint pakket ind i sort papir (jeg har selv pakket rigtig mange gaver ind i sort papir i år) og med det sødeste julemandskort.
I pakken var der fine Tilda ting, klippeark, gaveposer og snor i lyserød/blå. Det hele er noget jeg kan bruge og jeg er virkelig glad for det. Tusind tak Julie.
.
.
Jeg har også fået pakke fra Yvonne. Rigtig fine ting. Lommetørklæder med roser, dekorationsnitter, Tilda-knapper og Tilda-hår. Jeg har fået 4 pakker Tilda hår i swap her i december, det sjove er at det er en pakke i hver sin farve. Så det er bare skønt.
Tusind tak Yvonne. Jeg glæder mig til at bruge de flotte ting du har sendt mig.
.

.
Min Kæreste er som sagt færdig med at "gå i skole". Han var inde og hente sine ting i går. Der var lige nogle ting i blandt jeg gerne ville "arve" når han nu alligevel ikke skulle bruge dem mere. Så jeg har fået mig en ny krafting hullemaskine, en hæftepistol, en hobbykniv og en stor æske farveblyanter(akvarel). Ja det er om at få snuppet de ting man kan bruge:O)
.
Jeg vender tilbage i morgen med en sidste opdatering inden jul. Men til alle jer der tager afsted på juleferie eller bare holder blogfri i julen ønsker jeg jer en rigtig glædelig jul.

2 kommentarer:

Ellie sagde ...

Virkelig mye fint hobbyutstyr du har fått i det siste, og bøkene forstår jeg godt at du måtte ha. Den med blått og hvitt så flott ut!

Julie sagde ...

Kjære Sarah. Jeg vil ønske deg en kjempefin julehelg. Må igjen får berømme de fine tingene du lager. Min kjære snemann sitter å ser på meg om dagene og da blir jeg så glad. Stor klem fra meg : )