lørdag, december 23, 2006

Glædelig jul...

.
Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul. Jeg håber at I får nogle dejlige dage med familien.
Jeg skal til svigerforældrene og holde jul. 1. juldag skal jeg hos min moster (mors søster) på Møn og 2. juledag skal jeg til min farbror (fars bror) og tante. Så jeg har hele julen fyldt op.
Tak for alle jer der kigger forbi min blog, og en stor tak til jer der giver jer tid til at skrive en kommentar. Det er dejligt og det luner.

Billedet menes at være verdens ældste masseproducerede julekort. Det er ca 160 år gammelt og jeg har fundet det her.

11 kommentarer:

katarina sagde ...

Ønsker deg ei riktig god jul Sarah! Hygg dig med din familie og nyt julefreden! Knus

Ellie sagde ...

Riktig god jul til deg, Sarah! Hyggelig å ha "møtt" deg i bloggverdenen! Likte godt det julekortet, det så skikkelig viktoriansk ut.

elin1976 sagde ...

Ønsker deg og din failie en god jul og et godt nytt år. Klem fra Elin:o)

anniche sagde ...

Kjære Sarah.

En glede å bli kjent med deg gjennom bloggen, og du lager så masse vakkert.

Nå må du ha ei Hjertelig God Jul.
Klem fra Anniche

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah,
I ønskes en rigtig god dag. Håber du får masser af gaver ;). Vi er i fuld gang, og glæder os meget til at se familien samlet.
Hils alle og øns dem en glædelig jul.
Barbara

Metteflette sagde ...

Ønsker deg og dine en god jul og et riktig godt nytt år! Klem fra Mette

kreoline sagde ...

Ha en fortsatt god jul Sarah, klem fra meg.

Simonetta sagde ...

Hello Sarah, Merry Christmas full of joy and serenity!!!

Hulda sagde ...

Kjære Sarah! Jeg ønsker deg en gledelig og fredfull julehøytid. Julehilsen fra Hulda i Norge.

Gizmo sagde ...

Heia Sarah. Ønsker deg en riktig god og stemningsfull jul.

Karna sagde ...

Høres ut som en travel romjul, men det er jo koselig også å samles litt i julen... Kos deg videre i romjulen!