lørdag, december 30, 2006

Godt nytår...

De sidste par måneder med min egen blog har været virkelig spændende og jeg er glad for at have lært så mange søde, kreative, inspirerende og dejlige mennesker at kende har i blogverdenen. Tak for den venlige modtagelse i alle har givet mig, jeg glæder mig til at følge jer i det nye år.

Så herfra:

GODT NYTÅR

*************************

Jeg vil lige dele noget med jer som jeg synes er vældig morsomt...

Det er et såkaldt go-cart, et gratis kort man kan få på cafeer.
.
Jeg må sige til mit forsvar at det nok er nogle år siden jeg virkelig var i fadæce alderen, men jeg kan nu godt se det sjove i det alligevel...
.

I denne søde juletid med julefrokoster og ligende festligheder kan man jo komme til at gøre mere eller mindre uovervejede ting og så er det fint at have en mulighed for at sige undskyld.

Som der står bag på kortet:

Kære__________

Tak for sidst. Jeg fik vist en tår over tørsten, og da jeg gerne vil gå ind i det nye år med ren samvittighed og oprejst pande, beklager jeg min fadæser (se venligst forsiden)
Rigtig godt nytår!


Hvis man ikke synes udvalget dækker sine egne fadæcer kan man jo tilføje nogle:
Undskyld jeg lavede hul i jeres tag (hvis man forstår sådan en lille en, Maria)
Eller
Undskyld jeg fald i søvn i jeres hundekurv og huggede dine lyssestager...
Eller
Undskyld jeg fandt det nødvendigt at slå til dig hver gang jeg skulle fortælle dig noget "eventyrligt" spændende.
Eller
Undskyld jeg tog din jakke med hjem fra byen i januar måned i troen om at du havde glemt den. (var du bare på wc?)
Eller....

Hvis du har en lille undskyldning her på indgangen til det nye år er du velkommen til at skrive den.

Tak for tipset om kortets eksistens, Ida.

23 kommentarer:

Timotei sagde ...

Godt nytt år til deg også, Sarah! Vi "snakkes" i det nye året!

Pia sagde ...

Hej du okända bloggvän..Mysig sida du har ....hoppas att jag får i gång min. Inte helt lätt må jag säja, men träning gör färdighet som det heter.

Pia sagde ...

Åhhh, förresten GOTT NYTT ÅR!!

Ellie sagde ...

Synes alltid det er så hyggelig å besøke bloggen din Sarah, og glede meg til mer blogging i 2007. Så vil jeg ønske deg et fantastisk og kreativt nytt år!

Leah sagde ...

Alle gode ønsker for det nye året fra meg til deg :-)

Hulda sagde ...

Jeg koser meg alltid når jeg kommer inn på bloggen din, Sarah! Det skal bli spennende å følge med her i 2007 også. Godt Nytt År fra Hulda.

Annettes Hobbyblogg sagde ...

Hihihi, morsomt kort!!! Ønsker deg et kjempefint nytt år!!!!

anniche sagde ...

Kjære Sarah!
Kooooselig var det at du fant veien til bloggerens verden- og vi elsker bloggen din og alt det vakre du lager.
Ønsker deg også et fantastisk Godt Nyttår- klem

kreoline sagde ...

Et godt nytt år ønskes deg også Sarah, klem fra meg.

Line sagde ...

He-he.. det var et morsomt kort :D
Grei måte å rense samvittigheten på!
Ønsker deg et flott nytt år Sarah!!

Gizmo sagde ...

Hehe, morsomt kort det der. Greit å ha renset luften før en forlater det gamle året. Ønsker deg alt det beste i det nye året.

merete sagde ...

ønsker deg eit herleg og kreativt nytt år, Sarah!!

Tia sagde ...

Alle gode ønsker for det nye året :)

elin1976 sagde ...

Kjære Sarah

Ønsker deg et riktig godt nytt år. Håper du får det fint i kveld på den siste dagen i dette året. Klem fra Elin:o)

ALIN sagde ...

Kjære Sarah,

godt nytt år til deg og dine!

Stor knus fra meg

Bolina sagde ...

Ønsker deg alt godt for det nye året, Sarah. Ser frem til å følge med på bloggen din i 2007.
Godt nyttår til deg og dine :)

Klem fra Bolina.

Karna sagde ...

He,he...

Godt nytt år til deg Sarah!

aid@lakselva.no sagde ...

Godt nytt år Sarah! Gleder meg til å følge bloggen din i det nye året :o)

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Søde,
Rigtigt godt nytår til Jer. He he, kunne godt forestille mig, hvem der har gjort de der ting... ;)
Hav det rigtigt godt.

Huset i Hagen sagde ...

Godt nytt år ønsker jeg deg og dine også! :0)

Helle sagde ...

Hei Sarah:)
Vil ønske deg et riktig godt nytt år, og gleder meg til å følge bloggen din inn i det nye året.

Tonje sagde ...

Godt nytt år! Må dine ønsker for det nye året gå i oppfyllelse!
Tusen takk for komentarene på bloggen min i løpet av året som gikk.

Mitas`s hjørne sagde ...

GODT NYTTÅR!!!
Nå er et helt nytt år startet som skal fylles med kreavitet... Lykke til...