mandag, december 18, 2006

Hvem er en heldig kartoffel...

...det må man sige jeg er. I dag har jeg været på posthuset og hente HELE 2 PAKKER som jeg har swappet mig til. Det er virkelig spændende det her og jeg har det som om jeg får mange fine ekstra julegaver:o)
.
.
Den første pakke var fra SOL. I pakken var et smukt kort og to pakker i flot papir.
.
.
Sol havde sendt mig en ramme med dette flotte billede af en hyacint.
Men ikke nok med det havde hun også sendt mig 2 andre virkelig smukke billeder. Jeg har allerede fundet 2 rammer at komme dem i.
Jeg er ked af at de foto jeg har tager ikke er bedre end de er, for billederne er virkelig flotte i virkeligheden og jeg er vildt glad for dem...
.

.
Jeg viste godt at Sol ville sende mig et billede, men jeg er virkelig imponeret over hvor nydelige de er. På billedet af pæonknoppen kravler der en lille myre...
.

Sol havde også sendt et flot hjerte og den fineste blonde med.

TUSIND TAK Sol det var lige min smag det hele...

.
Men der var jo en pakke til med posten. Denne nydelige pakke og kortet er fra Daisy.
.

.
Pakken var fyldt med fine sager. Der var Tilda klippeark og Tilda hår. Der var også en pakke med de fineste glansbilleder lavet ud fra gamle postkort og en dåse med embossing pulver.
Det er lige noget for mig de hele og jeg glæder mig til at lave noget fint ud af det.
.
.
Sidst men ikke mindst er jeg den nye ejer til de 2 par øreringe som Daisy lavede forleden dag. De er bare såå flotte og jeg glæder mig til at bruge dem.
.
Rigtig mange gange tak for pakken og det fine kort Daisy, jeg er bare så glad for det alt sammen:O)
.
Ja jeg har været heldig i dag. Det er helt fantastisk at få pakker helt fra Norge med så flotte ting i. Jeg er så glad, det har næsten været som juleaften...
Hav en god dag alle sammen.

9 kommentarer:

Hulda sagde ...

Dette var virkelig fine ting, Sarah! Du har vært heldig, men så fortjener du det jo også, du lager så fine figurer. Ønsker deg en fin kveld. :)

Julie sagde ...

Ja her var det mye fint. Nesten som juleaften ja : )

Timotei sagde ...

Så mye fint! Må være spennende med sånne byttegaver!

Ellie sagde ...

Så flotte gaver du har fått! Men så har jo også du laget nydelige ting, da. Likte veldig godt de urtepottene du viste i forrige innlegg. Ble lekkert med hyacinter i dem! Korsør ser ut til å være en fin by! Ha en god kveld, Sarah!

kreoline sagde ...

Skal si du har swappet nydelige ting, Sol er så flink med bildene hun tar. Nydelige øredobber. Og så var det så masse flotte bilder du har lagt inn siden sist. Det var nok en fin fest for din Jakob, hørtes så koselig ut. Ha en fin dag i morgen Sarah, klem fra meg.

Karna sagde ...

Så mye fint du har fått i bytte, sol tar fantastisk fine bilder, heldig som fikk noen av dem!

Nydelige øredobber fra Daisy også, koselig med litt gaver før julaften også!!

Fru Obenhaupt sagde ...

Hvor er du heldig med så fine gaver... Misundelse er en grim ting ;) Hav det rigtig godt.

Mita`s hjørne sagde ...

Ja, her var det masse fint du hadde fått, nesten julaften på forskudd...
Virkelige flotte bilder du har lagt ut...
Til sommeren skal vi kjøre over Storebeltbroen - gleder meg til Danmarksturen, skal handle masse...
Ha en flott dag...

Karna sagde ...

Klart du må ha juletre, du kan ha et lite som står på et bord??

Skal prøve å overtale deg jeg...he,he..