fredag, december 29, 2006

Julegaver...

Det er ikke blevet til så meget blogging her de sidste par dage. Der er jo så meget der skal passes. Men jeg synes det var på tide med et lille indlæg.
I går holdt jeg julefrokost fra nogle af veninderne fra gymnasiet. Rigtig hyggeligt og meget sent... Har sovet lidt længe i dag, har fået læst lidt inden vi var ude og handle ind til nytår og bytte lidt gaver.
.
.
Jeg ville vise nogle af mine julegaver. Fordelen ved at have en stor familie og endnu ingen børn er at man får mange gaver:O)
Jeg har fået mange fine ting, selv om jeg er blevet skældt ud over at mine ønsker var helt umulige...
Kanden til blomster eller saft til sommer er fra min mor.
.

Jeg ville meget prøve at hækle noget. Derfor fik jeg denne bog og et "gavekort" på garn til mit første hækleprojekt af min søster.

Af Simba (hunden) fik jeg en bog som jeg byttede til dette Trivial Pursuit 90'erne. Jeg elsker at spille spil, især spil med spørgsmål eller anden brug af hovedet.
.

.
Kurven er af rigtig lækkert læder og fra Jacob. Den er til at opbevare alle min sy-projekter i. (Maria vil nok grine lidt af dette billede. Hun siger man altid kan se min symaskine i baggrunden på mine billeder.
Bogen er fra min far og hans kone. Jeg elsker at læse, det bliver bare ikke altid til så meget med alt det jeg skal læse i forbindelse med mit studie.
.

.
Så var der dug og showergel fra svigerforældrene. Rigtig dejligt. De plejer at være gode til at finde noget jeg kan bruge.
Mine små søskende (13 og 15 år) havde selv været ude at købe gaver. Jeg fik en blok med scrap-papir og søde stempler med katte på. Papiret har jeg allerede brugt noget af til at lave kort.

Min faster havde købt en knagerække i gammel stil. Hun synes det var så fint at der både kunne stå Sarah, Jacob og Simba. Den er faktisk ganske fin og er kommet op i soverværelset.
Af Jacobs niecer fik vi en tallerken og en skål fra Höganæs. Det bliver nok byttet til noget der ikke er trekantet...
.
Tak for alle kommentarende på min blog. Det er bare så dejligt.

11 kommentarer:

Fru Obenhaupt sagde ...

ALTSÅ... Jeg føler mig helt snydt. Du har da bare fået nogle helt fantastiske gaver. Er især vild med kanden og knagen. Jeg gider ikke lægge billeder ud af mine gaver, da det er lidt kedeligt at vise billeder af gavekort, penge, en film og en bluse, som alligevel er blevet byttet ;) Dog har Cecilia lavet en rigtigt flot nøglering, som jeg er mægtig glad for.

Mia sagde ...

Så koselig å få se allt det fine du har fått til jul, Sarah! jeg likte spesiellt godt den lærkurven til sysakene dine - kjempeflott! Knaggene var også veldig søte. Det er jo koselig med jul og gaver - skal vise noen av mine neste gang. Romjulsklem fra meg.

Julie sagde ...

Å så mye fint du har fått sarah : )

Ellie sagde ...

Kjempefine gaver du har fått! Likte spesielt godt kannen og knaggrekken. Jeg er også glad i kunnskapsspill og bøker, så slike gaver er alltid velkomne her. Ha en fortsatt god romjul!

anniche sagde ...

Kjære Sarah
Så masse vakre ting du har fått til Jul. Selv elsket jeg den akre muggen og den utrolig nydelige knaggerekken med deres navn på:))Ble riktig misunnelig på den ja.....
Håper du har kost deg masse i julen sammen med din familie.
Her begynner formen å komme tilbake igjen, endelig!
Ønsker deg et fantastisk Nytt År, skal se om jeg får sendt deg en mail i morgen.

Stoooor klem fra Anniche

Hulda sagde ...

Så flotte gaver du har fått! Nydelig den muggen med den smale gullkanten øverst. Den var virkelig vakker. Flott den knaggrekka også. Akkurat din stil!

kreoline sagde ...

Her var det mye fint du har fått, knaggrekken og kurven har helt nydelige. Å hekle er utrolig kjekt, jeg har heklet utrolig mye. Å lese bøker er så rolig og avslappende, det er synd det sjelden er tid til det. Ønsker det alt godt i det nye året Sarah, kos deg i nyttårshelgen. Klem fra meg.

Solstad sagde ...

Å så masse fint du har fått!!
Ønsker deg ei god nyttårshelg, Sarah!! ...gleder meg til å se mer av deg i det nye året :)
Klem fra meg!

Fru Obenhaupt sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fru Obenhaupt sagde ...

Kan du iøvrigt ikke fortælle mig hvordan du klipper billederne til. Jeg har rodet lidt med Paint, men det duer vist ikke. Med mindre det altså er en hemmelighed, så skal du selvfølgelig ikke fortælle det. På forhånd tak.
PS. Hører at I har fået en lille ny spejder ;)

Karna sagde ...

Nydelig gaver du har fått til jul, må ha vært snill i 2006 du...!

Ønsker deg et Riktig Godt Nyttår!