søndag, december 17, 2006

Korsør...

.
Først vil jeg gerne vise denne søndags adventsgave. Jeg fik disse fine urtepotter. Jeg er rigtig glad for dem. Jeg kan godt lide at de er lidt rustikke. Hyacinterne havde jeg købt forleden dag men ikke fået plantet endnu. Det var heldigt for de passer lige til urtepotterne.
.

.


.
Jeg har været til fødselsdag i Korsør i weekenden. Lørdag var der tid til at køre en tur til byen og gå en tur. Jeg synes jeg ville vise nogle af de fine byhuse der er at finde i mange danske byer. Så hyggelige de er...
Vejret var desværre ikke så godt så billederne er lidt grå.
.
.
En lille bitte smule shopping blev det også til. Jeg købte 2 søde nissepiger, et lille kort med jesus og Maria og en sød lille bøtte/potte med rosenmotiv.
.
.
Til sidst et solnedgangsbillede taget med min mobiltelefon. De to små prikker på toppen af bakken i midten er pilonerne på Storebæltsbroen...
.
Håber I alle får en dejlig dag og god 3. søndag i advent.

7 kommentarer:

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah,
Hvor er det en fin solnedgang. Jeg forstår dig godt med de gamle byer. Haderslev er for eksempel også en rigtig hyggelig og fin gammel by. Hav det godt og hils.

anniche sagde ...

Det var en nydelig gammel flott by det! Elsker slike steder, er vel også derfor jeg er så glad i Danmark.
Var flotte ting du hadde kjøpt, likte utrolig godt kortet! Pottene du fikk i gaven var jo veldig flotte, skjønner godt du ble glad for de.

Fin solnedgang!
Her har det vært flott vær i dag, kaldt og sol- herlig!

Klem fra Anniche

Leah sagde ...

Så herlige de pottene var! Og så fine bilder du har tatt :-)

Hulda sagde ...

Så fine de urtepottene var. Virkelig stilige! Jeg likte også det du har kjøpt. Nydelig kort med Maria og Jesusbarnet.

Fru Champagne sagde ...

Nydelige potter.
Har for nylig bodd i Dk og nu længter jeg tilbage når jeg ser de hyggelige billeder!!
Ha en flott uge!

Karna sagde ...

Så flotte potter, og nisser du har fått fatt i!

Nydelig sted du var og besøkte!

Anonym sagde ...

Hei Sarah ! Først og fremst tusen takk for pakken jeg hentet på posten i dag. Nydelig nissepar, skjønn engel og sjarmerende heks !!! Må også takke deg for ekstra gavene, hjertet og pigvinen.

Alt er nå på plass i leligheten. Trist jeg ikke har blogg slik at du kunne fått sett hvor fint de passet hos meg. Ha en riktig God Jul og et Godt Nyttår, og ditt julekort var så hyggelig. Hilsen Liv Hilde