onsdag, december 06, 2006

Man kan blive så overrasket...

Nu kunne jeg lægge billeder ud til indlægget...

Ja man kan blive så overrasket. Min søde søster havde købt adventsgaver til mig (en gave hver søndag), helt uden at jeg viste det. Det var en kæmpe overraskelse og jeg blev virkelig glad.
Hun snød mig lidt for jeg havde faktisk nævnt for hende at vi kunne give hinanden adventsgaver, men der svarede hun bare uden om og lod som ingenting (hun havde nemlig købt mine).

Der var også et par ekstra gaver til i løbet af ugen, det er jo svært at vente til søndag med at pakke den næste op...
Den første gave et lille "fad" fra Sia med et bloklys i ren sterin. Rigtig fint...
.
I dag har jeg fået en lille ekstra-gave, det var lidt guf... Uhmmmm
.

I dag sender jeg min første "swap"pakke afsted fra min butik , glæder mig til at få noget igen...
Nu vil jeg sætte mig og læse, indtil der er forelæsninger i Retsmedicin kl. 13
Hav en rigtig dejlig dag alle sammen.

11 kommentarer:

Sol sagde ...

Hei Sarah.Jeg skulle også gjerne ha lastet opp bilder på bloggen min i dag,men det er helt umulig;-{
Så fint at du allerede har fått kontakt med noen som vil ha en swap med deg av det du har i butikken din. Jeg tror jeg skal ta en titt i den lille butikken din nå ;-}

Timotei sagde ...

Så koselig av din søster å lage i stand adventsgaver til deg! Hyggelig med slike overraskelser!

ALIN sagde ...

God aften!

Jeg har fått lapp fra posten om at det er en pakke som venter på meg! Gleder meg sånn til å hente nissekona mi:)

Ha en fin kveld, og heldige deg som har julekalender!

Klem fra meg

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah, Sikke en sød søster du har ;) Tusind tak for dine kommentarer på min blog. Jeg kan også se, at der allerede har været nogle stykker inde, som må være kommet via linken fra denne blog! Spændende spændende. Mon det også snart bliver spændende i din brevsprække???

Ellie sagde ...

For en snill søster du har, henne må du passe godt på :-). Kos deg med adventsgavene dine!

Julie sagde ...

Så koselig med pakker da : )

anniche sagde ...

Hei på deg Sarah.
Så koselig med julekalender da.
Håper du har det flott-
klem fra Anniche

Hulda sagde ...

Det var jo veldig koselig med adventgaver fra søsteren din, sånt blir man glad for, det er sikkert. :o) De dukkene dine er så flotte, passer jo så fint til alt du viser bilder av.

Mia sagde ...

Så koselig med slik overraskelse fra søsteren din. Og så fin en gave i tillegg. Morsomt at du har sendt din første swap avsted - håper du viser oss hva du får i retur.

elin1976 sagde ...

Hei Sarah:
Jeg liker så godt dukkene dine. De er så søte.
For en snill søster du har. Skikkelig koselig å få slike smågaver. Håper du får en fin torsdag. Klem:o)

Karna sagde ...

Lykke til med lesing.... Koselige nisser og engler du viser frem!