onsdag, december 20, 2006

Nisser...

Jeg har også pyntet lidt op til jul. Jeg ville vise nogle af de nisser jeg har fremme.

Den øverste købte jeg sidste år, faldt for den lige da jeg så den og måtte bare have den med hjem. Synes at det er så fint den sidder der blandt lysene.

.
Disse to par strikkede nisser har min mor lavet. Jeg har haft dem et par år og synes de er virkelig fine. Det ene par sidder i min vindueskarm og det andet par i reolen.

.
De to sidste nisser har min moster lavet. Det er "strømpenisser". De er ganske store og rigtig søde synes jeg.
.

Kan I alle have en god før-julsdag derude...

Uha der var gået ged i datoen... Nu er den rettet. Det er KUN den 20. december i dag:o)

9 kommentarer:

ALIN sagde ...

Hei Sarah, lenge siden jeg har fått gitt deg kommentarer! Så flotte nisser du har! Skal hilse fra min mor og si at hun synes alt du sendte var fantastisk flott! Enda en happy costumer:)

Ha det godt,

Alin

Lottemor sagde ...

Mange søte nisser her. De go'natt englene dine er bare helt utrolig skjønne. Kommer det flere i butikken din? Kunne tenkt meg en i lys blå og en i lys rosa... tihi. GOD JUL.

Julie sagde ...

Så mange fine nisser du har. Jeg holder også på å pynte nå. Koselig er det. Tror du ligger litt før oss i denne juletiden. Det står torsdag 21 desember over innlegget. Ble faktisk litt stresset med en gang, tenkte er det torsdag alt : = ), men skjønner det bare har blitt en dato feil. Dagene går virkelig fort nå : )

Ellie sagde ...

Ser at fingerferdigheten går i familien :-). Nisser med personlighet, dette. Ha en fin kveld!

Mita`s hjørne sagde ...

Hei, koselige nisser du har, rart med nisser - de får sin egen personlighet, men de er jo så koselige...
Ha en fin kveld...

Hulda sagde ...

Så søte og fine nisser du har. :) de er koselige å ha framme til jul. Veldig fint med den som satt blant stearinlysene.

Sanna sagde ...

Hei Sarah ! Tusen takk for mange hyggelige kommentarer på min blogg. Riktig skummelt det der med de kulene du drømte du kjøpte til den kransen jeg hadde på min blogg. Tror bare du må få laget en slik, det må bare være et tegn av et eller annet slag. Du skal se den har festet seg i din underbevisthet og forsvinner ikke før kransen er et faktum....hi,hi ;o) Ellers vil jeg få ønske deg en fredfull og deilig jul og et riktig godt nytt år. Vi "blogges" nok i det nye året kjære Sarah ;o)

Line sagde ...

For en herlig samling med nisser du har!
Kos deg i førjulstiden Sarah ! :o)

Karna sagde ...

Så koselige nisser, kjekt at du har så mange hjemmelagede, koselig å ta frem år etter år!

Bra du ble fornøyd med swapen, så har du litt å bruke når du tar symaskinen frem igjen i Januar en gang...

Ha en fin torsdag!