tirsdag, december 19, 2006

Nu er symaskinen pakket væk...

Ja nu er symaskinen pakket væk eller næsten, jeg mangler lige en enkelt julegave. Jeg skal til at læse til eksamen (ja det gør jeg altid i julen:O)) og får ikke at bruge alt for meget tid på at sy, så bliver maskinen pakket væk...
.
Jeg har nu ikke tænkt mig at holde pause med bloggen der bliver nok bare ikke så meget hjemmesyet den næste måneds tid.
.
Jeg kan faktisk godt lide at læse til eksamen, det er hårdt og kan være meget anstrengende men det er også utroligt spændende for man lærer utroligt meget...
.
.
.
.
.
Ville lige vise jer det sidste jeg har syet. Disse 4 go'nat engle. Ja de er at finde i min buitk.
Ja jeg glæder mig allerede til efter eksamen, hvor der bliver tid til at sy igen. Så skal der laves påske ting og mange andre projekter...
.
I morgen skal jeg ned og hente pakke på posthuset fra Karna. Det bliver spændende.
og måske køber jeg også et lille juletræ. Jeg er blevet så inspireret af alle de fine juletræer rundt omkring og jeg ELSKER juletræer.
.
I går lavede jeg lidt konfekt. Blandt andet efter Annas opskrift. Det blev ganske godt. Så nu vil jeg gå en og få en kop te og et stykke konfekt.
Hav en god dag og mange tak til alle jer der ligger en kommetar, det er bare dejligt.

4 kommentarer:

Timotei sagde ...

Det er bare en ting å si: Englene dine er skjønne! Lykke til med eksamenslesingen!

elin1976 sagde ...

Hei
Jeg prøvde å sende deg en mail i helgen men det gikk ikke. Jeg kunne tenke meg å swappe med deg. Skal få prøve å sende deg en mail like etter jul. Håper du får en fin onsdag. Klem:o)
ps. Så fine de nye dukkene var.

Karna sagde ...

Nydelige engler igjen!!

Så bra at du bestemte deg for å ha juletre allikevell! Blir koselig det!!

Ha en fin dag Sarah!

ALIN sagde ...

Hei!

Nydelige engler! Og du har helt rett med eksamenslesingen, man lærer masse spennende! Lykke til:)

Alin