mandag, december 04, 2006

Sarahs butik...

Som skrevet tidligere har jeg lavet min egen butik.
Nu er det kommet nye varer i den: pingviner, julekort, nissekoner, engle, go'natengel, nisser osv. Der kommer nok lidt mere i morgen.
Har du lyst til at kigge forbi kan du finde den her.

Jeg har introduceret muligheden for "swap for udenlandske kunder" i min butik. Det vil sige at i stedet for at overføre penge til mig for den ting man vil købe kan man købe "noget" og sende til mig.
Det er primært for at slippe for gebyrerne i banken (og så er det jo hyggeligt at få pakker:o))
Du kan læse nærmere om konceptet i min butik.

Hav en rigtig dejlig dag i morgen allesammen...

9 kommentarer:

Julie sagde ...

....men Sarah, så utrolig trivelig at du har fått deg butikk. Du lager jo så flotte saker så det vil jo gå kjempebra. Som jeg tidligere har sagt er det jo som å se inn i en vakker hobbybutikk når jeg går inn på din blogg : )

Ellie sagde ...

Så mange flotte ting du har lagt ut for salg! Du er virkelig effektiv og flink!

anniche sagde ...

Wow, skal si du har lagt ut masse fint for salg!!
Dette blir spennende.
GRATTIS:o)

Hulda sagde ...

Det var jo en god idè med swap for utenlandske kunder. Likte godnattengelen din veldig godt. :) God natt!

ALIN sagde ...

Hei Sarah,

prøvde å poste her i går, men da gikk det ikke...

Ville bare si at swap-løsningen var genial, og at det var UTROLIG mye fint i shoppen din nå!

Gleder meg til nissekonen min kommer til Norge:)

Ha en fin tirsdag,

klem fra meg

Helle sagde ...

Go'natt engelen var jo søt da. Liker veldig godt de Tilda inspirerte tingene dine. Synes du hadde masse fint inne på nettbutikken di. Lykke til med den. Takk for tipset angående bildene:)

Bolina sagde ...

Du lager SÅ flotte ting!! Grattis med butikk, skal ta en kikk innom der =)

Ha en flott uke!!
Klem fra Bolina.

Mia sagde ...

For en nydelig go´natt engel da - den var bedårende, rett og slett! Lurt det med swap for oss "utlendinger". Jeg får ta en ny titt i butikken din.

Karna sagde ...

Nydelig engel!

Hørtes fristende ut med swap! Skal ta meg en ny titt i butikken din!

Har ikke helt fått "dreisen" på disse dukkene jeg....