fredag, december 01, 2006

Sneengle og Pingviner...

Egentligt skulle jeg have været på marked med min mor og søster (og Moster), men det blev desværre aflyst. I stedet tager min mor og moster et andet sted hen i morgen, men der kan jeg ikke....:O( (jeg skal på lejr med mine FDF'ere :O) )
Min mor vil tage nogle af mine ting med på marked. Derfor var jeg nede hos hende i går med de fleste af de( jule)ting jeg har lavet her i efteråret. Nu må vi se om hun får solgt noget.


I går lavede jeg nogle sneengle og Pingviner. Jeg synes de er så søde og sjovt at de er så anderledes end andet julepynt man ser. Min mor har også fået dem ned til markedet, så jeg har kun disse to halvdårliger billeder af vise frem.



I dag skal jeg som sagt på julelejr med FDF'erne (spejdere). Jeg glæder mig. Så for vi rigtig sat julen i gang. Vi skal lave julepynt, julebage, synge julesange, høre julehistorier og rigtig hygge os.
I morgen skal vi på frilandsmuseet der holder juleåbent og om aftenen skal vi holde "mini"juleaften, hvor vi får julemad og en gave... Søndag skal vi i Kirke og bagefter spiser vi risengrød med kanel.

9 kommentarer:

Timotei sagde ...

Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom deg! Likte veldig godt nissekonene, så myke og fine og i herlige julefarger. Gratulerer med butikk også! Du får helt sikkert solgt masse! Ha en fin helg og lykke til på leir.

anniche sagde ...

De var kjempe søte! Du får nok garantert solgt de på messen.
Høres ut som du får en riktig koselig julete helg- du får ta bilder så vi får se!
God helg

Bolina sagde ...

Åååå...så utrolig søt pingvin og snømann!!! D er nok mange som ønsker å pynte med dem til jul. Lykke til på markedet, du får nok solgt masse!!!!
Kos deg på leir , og ha en fin helg, Sarah :)

Hulda sagde ...

Likte disse figurene også, særlig pingvinen, skikkelig søt. :o) Du må kose deg på leir, det blir nok fint.

Mia sagde ...

For en stilig pingvin! Koselig helg til deg!

elin1976 sagde ...

Så flink du er til å sy.
De var kjempesøte.
Det er skikkelig hyggelig å dra på julemesse. Alle er der for en og samme ting, det er nemlig snart jul.
Ha det hyggelig. Kos deg masse. Klem:o)

Ellie sagde ...

Falt fullstendig for den pingvinen, jeg. Den var bare herlig!

ALIN sagde ...

Hei!

Så utrolig søt pingvin, føler nesten at den lever litt;)

Ha en fin søndag og 1. advent, og gi rapport på hvordan det gikk på markedet!

Klem fra meg

Karna sagde ...

Synd at du ikke fikk være med på julemarkedet, men jeg regner med at din mor solgte masse for deg, for du lager nyyyydelige ting! Ha en fin advent søndag!