tirsdag, december 12, 2006

TILLYKKE....

I dag har min dejlige kæreste Jacob været til sin sidste eksamen og er nu helt færdig med sin uddannelse til bygningskonstruktør...
.
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE.
.
Han er så glad og jeg er meget stolt af ham. Det har ikke altid været meningen at han ville læse videre og begyndte først som 28 åig på denne uddannelse. Der var flere som synes det var lidt mærkeligt og mente at det måske ikke var noget for ham. Men det var det og nu er han færdig og skal i gang med et arbejde han glæder sig til og som jeg ved at han vil være rigtig god til.
.
.
Jeg tænkte jeg lige ville vise nogle rigtig fine nisser min tvillingesøster har lavet.
Er de ikke SØDE.
De store er ca 11 cm høje og har trækroppe og hue og halstørklæder i strik...
.
.
Hun har også lavet nogle med grå kroppe og røde huer...
.
.
De små er ca 7 cm høje og virkelig nuser...
.
.
Tidligere syede jeg toilettasker til min kærestes niecer (4 stk)
Nu har jeg også købt fyld til dem.
De to mindste piger får en taske med lidt forskellige småting i...
.
.
Og de to store piger får en med ansigtssæbe og creme...
Jeg synes egentligt det er blevet ganske fine gaver. De skal jo bare have en lille ting.
.
Her er gaverne så efter de er paket ind.
Jeg har et eller andet med det sorte papir i år...
.

Jeg håber i alle får en lige så dejlig dag som mig i dag.
Tak til alle jer der skriver en kommentar. Det sætter jeg stor pris på.

14 kommentarer:

Ellie sagde ...

Gratulerer så mye med vel overstått eksamen til din kjæreste. Tenker det er deilig å være ferdig. Nissene søsteren din har laget er jo bare nusselige, og jeg er sikker på niesene vil bli fornøyd med de fine gavene. Flott pakket inn var de jo også! Ha en riktig god kveld, Sarah!

Julie sagde ...

Oj oj så mye fint : )

daisy sagde ...

Kjempefine gaver var det! Niesene dine blir nok riktig fornøyde! Smånissene som søsteren din har laget var kjempeskjønne.
Du må gratulere din kjæreste med fullført utdannelse - skjønner godt at det er godt å være ferdig. Ha en fin kveld! Jeg venter spent på pakke..! :)

For the love of country sagde ...

Så mycket fina saker!

Fru Obenhaupt sagde ...

Hej Sarah,
Pinligt pinligt. Ville have sendt et kort, og selvfølgelig som den "tåsk" jeg er, så glemmer jeg det. Du må hilse ham fra mig, og god fornøjelse med festivitasen i morgen. Hav det godt :)

Simonetta sagde ...

Very beautiful your blog!

Helle sagde ...

Takk Sarah for hyggelig hilsen, ha en fin dag i morra:) klem fra Helle

daisy sagde ...

Hei, og takk for hilsen i bloggen min. Svarer deg her også jeg: planen er at jeg skal bli lærer (lektor) i realfag - matematikk og fysikk. Ikke så lenge siden jeg startet, så har noen år igjen enda..! Gleder meg til pakken kommer! :)

Hulda sagde ...

Så koselig å se de søte nissene som tvillingsøsteren din har laget. Det må jo være veldig kjekt med tvillingsøster også, da. :)

Jeg tenkte faktisk på de toalettveskene dine i går, lurte på om du hadde kjøpt noe for å legge i dem. :) De blir nok henrykte, niesene dine!

Karna sagde ...

Kjempe søte nisser!!

Flotte gaver til niesene dine også, må jo være midt i blinken dette!

Gratulerer også til den nybakte bygningsinstuktøren!!

Anonym sagde ...

Hei Sarah,

har problemer med å logge inn i dag, så da får jeg være "anonym":)

Utrolig morsomme nisser, og at du har en tvillingsøster som også skaper ting! Så hyggelig.

Hurra for Jacob! Så deilig å være ferdig før jul og det hele; mye å feire!

Og toalettmappene dine var flotte, du er så flink!

Ha en fin dag, Sarah.

Klem fra Alin
Lykkeliv

Sol sagde ...

Så fine julegaver su har laget og kjøpt Sarah. Disse må jo niesene dine bare bli glade for ;-}
Jeg fikk pakken din i dag!!!! Så kjmpeglad.Tusen takk skal du ha.Engelen er nydelig og kremmerhuset er kjempeflott. Nå pynter det opp i stuen min.Så moro å få pakke fra Danmark!

Hannele sagde ...

Jättesöta tomtenissar.

Sarah sagde ...

Tak allesammen for de mange fine kommentarer...

Hej Ellie: Jeg skal sige tillykke til ham. og tak for de pæne ord.

Hej Julie: Tak

Hej For the love of the country: Tak

Hej Fru Obenhaupt. Det er tanken der tæller...

Hello Simonetta: Thank you very much.

Hej Helle: Tak i lige måde.

Hej Daisy: Tak. Lyder spændende med uddannelsen. Pakken er på vej, den skulle være der snart.

Hej Hulda: Ja jeg har endelig fået købt noget til toilettakerne. Og ja det er fantastisk at have en tvillingesøster...

Hej Karna: Tak.

Hej Alin: Tak. Jeg skal skal give det videre både til Jacob og Maria.

Hej Sol: Jeg er glad for at du kunne lide englen og kræmmerhuset. Synes selv stoffet til kræmmerhuset er fint. Glæder mig til der kommer pakke fra Norge.
Hej Hannele: Tak