tirsdag, januar 09, 2007

Amsterdam...

Tak for alle de venlige kommentarer. Det varmer virkeligt. (det skal nok komme 10 fold igen, når jeg påny får bedre tid til at sidde ved tasterne)

Her går det stille og roligt fremad med læsningen. Jeg skal i gennem ca 3000 sider (og huske indholdet) så der er lidt at se til. Jeg er næsten færdig med retsmedicinene. Jeg må sige at noget af det var rimelig ubehageligt at læse. (Tortur, børnemishandling, seksuelle overgreb, vold og drab) Puha godt jeg kun mangler lidt lovstof.

Nu er jeg begyndt på socialmedicinen.

Jeg synes jeg trængte til nogle sommer billeder her i gråvejret og eksamenslæsningen.

Jeg var i Amsterdam i august sammen med min søster og 2 veninder. Vi spændte combi-campen på skodaen og så kørte vi sydover. Vi havde en virkelig sjov og hyggelig tur. Det må vi gøre igen til sommer. (Destinations-forslag modtages gerne)


Solnedgang i Amsterdam. (det rimer næsten)


Billede fra Harleem


Æblekage med flødeskum. Uhmmm!!!


Koncert i Prinsengracht eller Kaisergracht.


Trafik i de små gader



Billeder fra kanalrundfart.


Billederne snyder lidt for vi havde også dage med regn.

Se hvor meget de fryser...

10 kommentarer:

Julie sagde ...

Så koselige bilder sarah. Håper det går greit med lesing, slitsomt er det, men godt når man blir ferdig. Lycke til : )

Ellie sagde ...

Herlig å se noen ferie-bilder! Ser fint ut i Amsterdam. Lykke til videre med lesingen, synes du er flink, jeg!

Fru Obenhaupt sagde ...

Jeg synes I skal tage til Harzen! Så kan du også kigge dog omkring, så du kender det til når du engang skal på bryllupsrejse ;o) He he. Godt at du er kommet igennem noget af stoffet, 3000 sider er godt nok noget hårdt at skulle sluge. Men utroligt nok findes der et utal, som dig, der sagtens kan nå det, og samtidig får noget ud af det de læser. Godt jeg ikke skulle være læge, og godt at du bliver det. God læselyst. Jeg er sikker på at du kommer ud med et rigtigt godt resultat.

anniche sagde ...

Hei Sarah
Uff, ja det å virkelig være slitsomt med all det pensumet du skal igjennom- men målet er vel nært!
Ønsker deg vidre lykke til med lesingen!
Flotte bilder fra en flott by....men det ser litt kaldt ut ja,hihi!

kreoline sagde ...

Flotte bilder fra Amsterdam, var der for mange år siden, fin by, men litt for stor for meg. Hørtes ut som en koselig tur.

ALIN sagde ...

Hei på deg,

nå fikk jeg lyst på en road trip altså...aldri vært på sånn jentetur, og heller ikke i Amsterdam!

Alin

Mia sagde ...

Ser ut som dere hadde en riktig så trivelig tur - selv med litt regn. Det er maaange år siden jeg var i Amsterdam, og skulle gjerne vært der igjen.

Lykke til med lesingen - høres slitsomt ut...

Timotei sagde ...

Ser ut som dere har hatt en koselig tur! Lykke til med lesingen!

Molly's Heaven sagde ...

Koselig blogg du har, og fine bilder...Her er det kaldt og guffent også! Har linket deg hos meg:) Ha en fin dag!

Karna sagde ...

Amsterdam kunne jeg godt tenkt meg å besøke, men først er planen å ta en tur til Budapest til våren.

Misunner deg ikke all lesningen du har foran deg, mye kjekkere å sitte foran symaskinen :)

Lykke til iallefall!