mandag, januar 29, 2007

Endelig færdig...

Ja så er det slut med eksamen i denne omgang. Det gik rigtig godt alt sammen så jeg er super glad og tilfreds. Det nye semester er gået i gang i dag. Så det blev til 2 dages "ferie" til mig.

Symaskinen er kommet frem igen og jeg ved godt hvad jeg skal sy som det første:O)
Der har ikke været tid til syning i weekenden da jeg har haft travlt med at holde fødselsdag. (Jeg har fødselsdag i dag) I aften skal jeg ud og spise og i biografen med min søster (som jo også har fødselsdag) og min kæreste.
Jeg har fået rigtig mange fine gaver, jeg tror jeg viser et par stykker af dem her i løbet af ugen.



Jeg elsker de her vaser. De er lavet af Ditte Fischer. Jeg må simpelhen eje sådan nogle!!!
Ja jeg skulle måske have ønsket mig dem i fødselsdagsgave....

Dette var et lille livstegn fra mig. I morgen har jeg fridag så der skal jeg en tur rundt på alle jeres blogs. Jeg glæder mig...
Hav en god dag:O)

UPDATE:



Ja efter jeg havde skrevet indlægget kom min søde og dejlige kæreste hjem fra arbejde. Og han havde en stor buket meget langstilkede roser til mig..... Er de ikke flotte?

Ja jeg er ikke lige indehaver af en vase der kan klare blomster på næsten 1 meter men denne hvide krukke kunne bruges.

14 kommentarer:

Solstad sagde ...

Gratulerer så masse med dagen ,Sarah !!Håper du hadde en fin feiring i helgen :) Det må være deilig å være ferdig med eksamen......gleder meg til å høre mer fra deg ;)
Stor klem fra meg.

Sol sagde ...

HJertelige gratulasjoner på fødselsdagen til deg og din søster.Håper at dere får en fin kveld med god mat, og så en god film etterpå.
Så deilig for deg at du er ferdig med eksamenene dine...Nå gleder jeg meg til å se hva du har tenkt å sy Sarah.
Klem fra meg her nord.

kreoline sagde ...

Gratulerer med dagen Sarah, kos deg på biografen. Så kjekt å herlig for deg at du er ferdig med eksamen for denne gang. Kos deg med symaskinen. Klem fra meg.

Karna sagde ...

GRATULERER MED DAGEN TIL DEG OG DIN TVILLING SØSTER, OG GRATULERER MED OVERSTÅTT EKSAMEN!!

Så godt at du kan ta frem symaskinen igjen, gleder meg til å se hva du tryller frem!

KOS DEG!

Timotei sagde ...

Gratulerer med dagen, Sarah! Så godt at det gikk bra på eksamen. Gleder meg til å se hva du skal sy ...

elin1976 sagde ...

Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere...

GRATULERER MED DAGEN, SARAH.:o)

Masse bursdag klememr til deg fra meg:o)

ALIN sagde ...

Kjære Sarah,

til lykke med dagen din og vel overstått eksamen! Perfect timing sier nå jeg:)

Stor klem fra meg

PS
gleder meg til å se hva du finner på med symaskinen!

Pia sagde ...

massor av grattis till dej på födelsedagen, hoppas att den varit härlig och att du kommer minnas den som sådan..grattiskramar från vardagsrummets PIA

Ellie sagde ...

Gratulerer så MASSE med dagen, og med vel overstått eksamen! Dobbelt grunn til å feire! Nydelige roser du hadde fått av kjæresten! Ønsker deg en fin tirsdag!

katarina sagde ...

Gratulerer så masse med dagen går! Håper du hadde en kjempe fin dag og at du koste deg masse!
Male? Ja gjerne! Skal jeg sjekke når vi kan eller skal du stikke innom? Jeg skal forresten flytte denne uken så det blir litt stress med akkurat d da.

Knus fra Katarina

Julie sagde ...

Gratulerer så masse med dagen igår. Godt for deg også å være ferdig med eksamener. Håper vi får se mere saker i butikken din nå som symaskinen er framme igjen.
Stor bursdagsklem til deg : = )

Annettes Hobbyblogg sagde ...

Gratulerer med overstått fødselsdag!Håper dagen og kvelden ble fin!

Helle sagde ...

Hurra for deg som fyller dit år. ønsker deg en riktig fin bursdag, håper du får en fin kveld sammen med de du er glad i. Gratulere med vel overstått eksamener, kjekt å ha deg tilbake på bloggfronten:) Klem fra Helle

anniche sagde ...

HURRA HURRA HURRA!
Grattis med overståtte dager:))
Så deilig det må være- og så flotte roser fra din kjære.
Nå gleder jeg meg til å høre fra deg!