søndag, januar 14, 2007

Så går det løs...

Ja mandag skal jeg til første eksamen i retsmedicin. Jeg er nu rimelig fortrøstningsfuld. Det skal nok gå. Det bliver rart at få denne her overstået så jeg kan komme videre med læsningen.

Jeg har i løbet af de næste to uger to eksamner til, en i Socialmedicin og en i Neurologi/neurokirurgi/voksenpsykiatri/børne-ungdomspsykiatri.

I går var jeg en tur ude og handle, det er store sager at komme uden for døren og i byen i disse dage:O)

Jeg var omkring blomsterhandleren for at købe lidt forår med hjem til stuen. Det blev til afskårne hyacinter og perlehyacinter i potte.


Jeg håber at I alle har haft en dejlig weekend og tak for de mange kommentarer. Hav en god dag og husk at gør noget godt for jer selv.

12 kommentarer:

anniche sagde ...

Kjære Sarah
Jeg har vært innom deg, men her har det gått så i ett sett i det siste! Flotte blomster du har kjøpt deg, det er deilig og pynte opp litt!
Ønsker deg lykke til i morgen, krysser fingre for deg:O))

Klem

Ellie sagde ...

Det er så koselig å kjøpe litt vårblomster på vinteren, og dine var jo riktig flotte. Ønsker deg en masse lykke til på eksamen, det kommer nok til å gå bra! Ha det godt!

Sol sagde ...

Jeg må få ønske deg LYKKE TIL! med eksamenene dine Sarah, det er mye å lese på og mye å sette seg inn i,men jeg er sikker på at det går godt for deg ;-}
Vårblomster - så fine de er....lengter etter våren jeg også,selv om denne vinteren ikke har vært så vinterlig akkurat. Men når en har vært syk lenge,er det godt å drømme om lysere og varmere tider.
Klem fra meg.

Fru Obenhaupt sagde ...

Knæk og bræk, held og lykke, krydser fingre for dig o.s.v.

Karna sagde ...

Masse lykke til på eksamen, skal krysse fingrene for deg!!!!!

Nydelige blomster, deilig med litt vår i stuen!

Ha en fin uke du også!

Julie sagde ...

Så fine blomster du har kjøpt. Ja du har så rett, man skal gjøre noe godt for seg selv. Spesielt nå i denne mørketiden, trenger man litt oppmuntring.
Ser at du leser mange ulike fag, lurte litt på hva slag utdanning du får til slutt? Bare spennende å høre : )

Mia sagde ...

Åh, så nydelige de perlehyasintene var i de herlige pottene. Vårblomster er jo bare deilig å pynte med. Jeg fikk så lyst på en tur til blomsterbutikken nå...

Lykke til på eksamen, Sarah!

elin1976 sagde ...

Lykke til med eksamen. Dette går så bra så. Klem fra Elin:o)

ALIN sagde ...

Hei Sarah!

Håper det gikk kjempebra i dag! Det gjorde det sikkert:)

Klem fra meg

Timotei sagde ...

Så vårlig og fint det er hjemme hos deg! Lykke til med eksamen!

anniche sagde ...

Håper det gikk fint i dag!

Helle sagde ...

Så koselige vårblomster. Gratulere med vel overstått eksamen:) Klem fra Helle