torsdag, januar 25, 2007

Sne...


Ja så kom sneen. Eller det vil sige at den har været her et par dage og faktisk er ved at forsvinde igen. Men jeg er ikke så hurtig for tiden så....
Jeg sidder og venter på at få at vide hvad jeg skal op i til min sidste eksamen i morgen. Hmmm de er lidt forsinkede med at få det lagt ud på nettet.
Jeg glæder mig til at få det overstået:O)
Jeg har masser af planer for hvad jeg skal lave når jeg igen får tid til andet end bøger.
Det var bare en lille bitte hilsen fra mig og meddelelsen som at jeg vender tilbage på fuld kraft i næste uge.
Hav en rigtig dejlig weekend alle sammen.

11 kommentarer:

Tonje sagde ...

Ønsker deg lykke til i morgen=) Var koslig å "se" deg her inne igjen=)

Ellie sagde ...

Lykke til, Sarah! Kan ikke akkurat si jeg savner eksamen, men savner nesten den følelsen man får når det hele er vel overstått Det er så deilig! Gleder meg til du er tilbake for fullt :-)

elin1976 sagde ...

Lykke til, Sarah.
Det kommer nok til å gå bra. Gleder meg til du er tilbake for fullt.
Skal bli spennende få høre hvordan det har gått på eksamen. Ønsker deg en herlig fredag. Klem fra Elin:o)

Karna sagde ...

LYKKE TIL på din siste eksamen i dag!! Skal krysse fingrene for deg, det kommer helt sikkert til å gå bra!

Så kan du jo endelig vende tilbake til symaskinene din også!!!

Ha en fin helg!!!!!

Solstad sagde ...

Lykke til i dag!!
Det blir kjekt å høre mer fra deg :)
Klem fra meg.

Mia sagde ...

Nydelig vinterbilde! Og nå er vel eksamen overstått, så det vel for sent å ønske lykke til. Men det har sikker gått bra, Sarah! Og så kan du ta livet litt mer med ro og pysle med andre ting også enn bare lesing. God helg til deg.

Julie sagde ...

Så deilig med snø da. lLkke til med eksamen. Blir godt for deg nå med roligere tider : )

Hulda sagde ...

Så flotte bilder du har lagt inn, nydelige blomster og flotte vinterbilder også. Savner deg på bloggbesøk hos meg. :)

Marianne sagde ...

Flot blog du har fået lavet, Sarah, og tillykke med eksamen. Jeg er rigtig stolt af dig. Knuz mor

Anonym sagde ...

Flot blog du har fået lavet, og tillykke med den flotte eksamen. Jeg er rigtig stolt af dig.
Knuz mor

Anonym sagde ...

Flot blog du har fået lavet. Og tillykke med den flotte eksamen.
Jeg er rigtig stolt af dig.
Knuz mor