tirsdag, januar 16, 2007

Tak...

Tak for alle de venlige kommentarer. Jeg tror bestemt det har bragt med held til eksamen i går.
Det gik fint så jeg er bare glad. Jeg får godt nok først svar om 14 dage men jeg er sikker på at alt er gået som det skulle.
Julie spurgte hvad det var jeg studerede. Jeg studere lægevidenskab/medicin (læge) og er færdig om 1 år.

Jeg synes disse plancher/billeder er så fine. Jeg elsker sådan nogle fine gamle tegninger af planter og blomster.
Jeg har fundet dem her. Her er der masser af disse billeder samt information om planterne, fx deres medicinske virkning.



Hav en dejlig dag allesammen.


11 kommentarer:

Hulda sagde ...

Jeg liker også veldig godt slike blomsterbilder, er heldig og har et par stykker. Så fine blomster du har kjøpt også. Flott at det gikk bra på eksamen!

Sol sagde ...

SÅ FLOTT at det har gått bra Sarah,jeg er glad på dine vegne. Det er utrolig hvor flink du er, som leser på et så avansert studie og som er så kreativ som du er.Jeg tenker på alt det fine du laget før jul, både kort, og syarbeid. Jeg er imponert over deg.
Klem fra meg på en tirsdag ;-}

Mia sagde ...

Koselig å høre at det gikk bra - ja, det er jo litt av det studium du holder på med. Artig at du alikevel får brukt de kreative sidene dine også.

Flotte bilder - jeg også liker godt slike botaniske tegninger.

Liv Hilde sagde ...

Hei Sarah ! Håper eksamen gikk bra. Hvis du vil se hvordan din snille heks har det i Norge, kan du besøke min helt nye blogg.
lallaskreativekrok blogspot.com
jeg tror adr var denne. Hvis ikke så har alin min blogg på sin side- mvh Liv Hilde

Solstad sagde ...

Gleder meg å høre at det gikk bra på eksamen......du blir nok en dyktig lege!
Klem til deg.

Karna sagde ...

Nydelige plansjer! Skulle gjerne hatt noen gamle skoleplakater, var og spurte i antikk butikkene i høst, men det var ingen som hadde...får jakte videre på loppis!

Så bra at det gikk greit på eksamen, grattis!

Julie sagde ...

Å så bra at det gikk fint på eksamen. Gratulerer så mye. Artig å høre hva du leser til også. Ikke lenge igjen heller til du er ferdig. Klem : )

Ellie sagde ...

Godt å høre at det gikk bra på eksamen! Bare 1 år igjen, det var ikke verst! Jeg synes også at slike botaniske plansjer er utrolig fine, og skulle gjerne hatt noen å ramme inn. Ha en god natt!

elin1976 sagde ...

Godt at det gikk bra på exsamen din.
Har også funnet denne siden. Planen er vel egentlig å printe ut noen av disse bildene og ramme dem inne(når vi får kjøpt oss en ny printer)
Kjempeflotte.
Ha en god dag, Sarah
Klem fra Elin:o)

daisy sagde ...

Hurra, så fint at det gikk bra på eksamen! Det er nok et krevende studie, så blir imponert av å høre at det gikk fint.
Ønsker deg en fantastisk fin helg! Du har vel fortsatt litt lesing igjen, men håper du får tid til å slappe av litt, også. Det fortjener du! :)

Yvonne sagde ...

Hei!

Disse plansjene var utrolig fine. Så flott at eksamen gikk bra, du høres ut som et godt "legeemne".