søndag, januar 07, 2007

Udfordring...

Jeg er blevet udfordret af Fru Obenhaupt til at fortælle 6 mærkelige eller specielle ting om mig selv...

- Jeg er typen der helst vil undgå at fortælle mærkelige ting ved mig selv!!! De ting der er mærkelige synes jeg er ligegyldige og dem der ikke er lige gyldige vil jeg ofte se som fejl. Så det er vel mærkeligt at jeg ikke er glad for at indrømme fejl ved mig selv!!!
- Jeg er en meget lille sladdertante. Jeg glemmer eller undlader ofte at fortælle ting om andre videre fordi jeg ikke synes det er spændende eller kommer andre ved.
- Jeg troede aldrig nogensinde at jeg skulle have en hund! (Det er nu også mest min kærestes hund, men jeg er lykkelig for hunden alligevel)
- Jeg har altid gerne ville have det store kørekort og kunne bakke med en bus eller lastbil.
- Jeg har overhovedet ikke noget i mod at SE blod, sår, operationer, obduktioner eller andet. Men jeg kan næsten ikke klare at nogen fortæller en historie om nogen der kommer tilskade...
- Jeg er god til at få tingene gjort. Forstået på den måde at hvis jeg sætter mig noget for eller går igang med noget så skal jeg nok blive færdig. Jeg kan sagtens beslutte mig for at læse 12 timer på en dag eller 150 sider og så gøre det.

Ja det var så lidt om mig. Hvis der er andre der vil tage udfordringen op skal de være velkomne.

Ingen kommentarer: