torsdag, februar 15, 2007

Film, bøger og meget mere...

Nu er jeg kommet hjem igen. Og der er kommet nye vinduer i hele lejligheden, de er blanke og fine og funkler og skinner som diamanter:O) Det er jeg ikke vant til, de gamle var kæmpestore hæslige dobbeltvinduer. Halvdelen kunne ikke åbnes så man kunne pudse indsiden og fik man dem endelig åbnet var det et helvede at pudse....
Nu har jeg fine nye termoruder. HURRA.....

Vi fik ryddet det hele på plads igen i går aftes. Så nu ser det helt fint ud:O)
Jeg fandt denne bog da jeg ryddede op i går. "Resten af dagen". Jeg købte den da jeg skulle på sommerferie sidste år, men fik den ikke læst. Jeg havde helt glemt jeg havde den, men nu kommer den i bunken med bøger der (snart) skal læses.

I dag er jeg kommet til at tage mig en lille fridag:O) (er du misundelig Maria?)
Jeg skal have vasket gardinerne og hængt dem op igen.
Så skal jeg en tur til IKEA og købe nogle puder.
Så skal jeg til blomsterhandleren og købe nye blomster.
Så skal jeg forbi stofbutikken og købe noget til at ombetrække mit strygebræt.
Måske skal jeg sy lidt...


Og i eftermiddag skal jeg i biografen med min tvillingesøster, min lillebror og lillesøster. Vi skal se Nigth at the museum.
Det bliver sikkert rigtig hyggeligt.

Hav en god dag allesammen.

11 kommentarer:

Julie K sagde ...

Så godt med nye vinduer. Det blir sikkert mye varmere til dere også nå. Den boken du har kjøpt er så fin, den kan du glede deg til. Skal også se filmen Night at the Museum, virker artig den. Ha en fin dag Sarah : )

kreoline sagde ...

Gratulere med nye vinduer, herlig er det. Hørtes ut som en travel dag for deg, men med masse kos. Ha en fin kveld på biografen, kos deg.

Guldkant På Livet sagde ...

Hej och tack så mycket för besöket och rara ord! Filmernas värld hinner jag knappt med numera då är det bra att du håller oss upppdaterade! ,-)

Och, Nigella Lawson, hennes ljusblå små kökssaker älskar jag också! Jättefint!

Hej från Mari.

Karoline sagde ...

Hei. jeg har lagt igjen melding under bildet med puten med hus på. den var veldig fin, og jeg vil gjerne kjøpe den. fikk ikke opp noe på mailen min, så gi en lyd på bloggen min, så avtaler vi. VH Karoline fra Livet på Såta....

Mia sagde ...

Så deilig med nye vinduer da. Og boken "Resten av dagen", den har jeg også og liker den godt (kjøpte den etter å ha sett filmen først). Men kinobesøk er det lenge siden jeg har hatt nå, dessverre (slik er det når man bor på landet og det er langt til nærmeste kino - thank god for DVD´s, sier jeg bare...)

Ellie sagde ...

Høres fint ut med nye vinduer. Jeg vet ikke om du la merke til det, men "Resten av dagen" hadde jeg med på lista over 5 bøker som jeg kunne ønske jeg kunne lese for første gang igjen. Den er så bra! Gled deg. Ha en fin helg!

elin1976 sagde ...

Det høres ut som den perfekte dag... Det har du sikkert fortjent etter masse studier og eksamen. Ha en kjempefin dag, Sarah. Kos deg masse. masse klemmer fra Elin:O)

Koselig koselig sagde ...

Remains of the day var både en utrolig fin bok og en flott film synes jeg. Night at the museum, den har jeg også lyst til å se. La oss få vite hva du synes om den :) Ha en flott fredagskveld!!! :)

Tonje sagde ...

Vil få ønske deg en flott helg=) Flott innlegg=)

Helle sagde ...

Hei. Synes du filmen var bra? Jeg har planlagt å se den med Erik, sønnen på tolv. Det er alltid så koselig å komme innom bloggen din. Nigellea Lawson tingene i sort er helt nye, de er fine de også, men jeg er nok enig med deg at jeg foretrekker de i creme. Ha en god helg, og kos deg med nye og fine vinduer:) klem fra helle

Sarah sagde ...

Hej Helle
Filmen var ok. Ganske sjov mens man så den, men næsten glemt bagefter. Min lillebror på 13 synes den var vældig god;O)