tirsdag, februar 20, 2007

Får får får?....

Nej, får får lam...
Ja, det er et lille dansk ordspil!
.
Jeg har så småt fået lysten til at sy lidt tilbage, så nu er der kommet masser af små lam her i lejligheden.
.
.
Er de ikke søde...
.
.
Og der er også sorte lam i mellem...
.
.
Jeg synes de er blevet vældig søde:O)
.
Jeg er lige kommet hjem fra møde (sommerlejr-planlægning med FDF) så nu vil jeg gå ind og være lidt sammen med Jacob inden det er sengetid.
I morgen formiddag er det tid til en tur rundt på alle bloggene og se hvad der er sket derude:O)
Vi ses i morgen
.
Hav en god dag alle sammen.

17 kommentarer:

Karna sagde ...

Neimen sååå søte de var! Og så stilig å lage noen sorte får også, morsomt!!!

Gizmo sagde ...

Så utrulig nusselige de lammene var. Morsomme de sorte.

Cathrines blogg sagde ...

Så søte de var da!! selger du?

Ellie sagde ...

Så skjønne! Håper du skal selge noen sånne! Kjekt at du har fått lyst til å sy litt igjen. Ha en god onsdag.

Maria sagde ...

Fantastiske lamsebamser. Man kommer jo helt i forårshumør c,")
Mon man kan reservere én...

Hav en god dag.

Sol sagde ...

Sarah, så lekre får,eller lam.....du har laget ;-} Til og med svarte får blant dem ser jeg;-]
Stilig. Du er så flink,så flink så...Klemmer.

Ingrid sagde ...

Sååå søte! Du er flink!

Timotei sagde ...

Å, sååå søte, alle sammen!

Guldkant På Livet sagde ...

Så underbart bedårande lamm! "Får, får får, nej får får lamm".. är ett svenskt ordspråk/uttryck med.

Du är bara så duktig och händig, jag undrar också, säljer du?
De var jätefina!!

Tack för ditt beslk också! // Mari.

Bella sagde ...

Så nydelige! Si ifra om du skal selge, kunne tenke meg å pynte med et lam til påske.
Ha en fin dag! :)

Julie K sagde ...

Åååå så søte disse var da. Skal du ikke begynne å selge igjen på butikken din da? Du lager så mye fint. Kunne selv tenkt meg de to lammene øverst på bildet : )

kreoline sagde ...

De var så kjempesøøøøøøte, du er så flink å sy disse tingene. Morsomt med de to sorte får, håper de ser snille. Ha en fin dag Sarah.

Tonje sagde ...

Så søte dem var da=) Det må være morsomt å lage slike når man klarer å sy. Ha en flott kveld

AnKa sagde ...

Å disse Tilda sauene er så fine, har planer om å sy slike selv. Bare tiden strekker til. Må nok kjøpe noen hånduker å sy av, mønster har jeg:-)
Ha en fin kveld.

Hanna sagde ...

Jo, de är jätte-søde, jag håller med dig. GUlliga ulliga!

Annettes Hobbyblogg sagde ...

åååååh, så fine de er! Har ikke vært innom deg på altfor lenge! Du er så flink, Sarah!!!

Koselig koselig sagde ...

Hallo sååå søte små sauer da, de var skikkelig nydelige du :)