tirsdag, februar 27, 2007

Hej....


Hej igen allesammen.
I Danmark har vi haft sne de sidste uges tid. Det er ved at regne væk igen nu, så der er masser af kedeligt sjap allevegne....

Her er et billede fra min "kæmpe" have. Den er ikke stor, men den er der.
I baggrunden kan man se et hus magen til det vi bor i. Det et rækkehus og vi har lejlighed forneden.


Det kan godt være mange billister og bus/tog passagerer¨ ønskede sneen langt bort, men Simba nød det...

Se selv her...

Jeg har haft travlt med en masse praktiske ting. Det er ikke sådan når man får meldt sig til en masse ting.


I næste uge tager vi på "ski"ferie til Sverige med min kærestes familie.


Jeg læser bøger, bager boller, går ture, kælker og leger med sne, men jeg står ikke på ski. Det lader jeg min kæreste om...
Det bliver dejligt at komme lidt væk hjemmefra og bare slappe af.

I eftermiddag skal jeg lave vores kredsblad til FDF færdig, kopiere og hæfte det, bagefter skal jeg til træning, så skal jeg ud og handle for i aften er der forældre-madmøde til FDF. (forældrene kommer så spiser vi alle sammen) og til sidst skal jeg lave stil med min lillesøster.
Så jeg ved godt hvad jeg skal få resten af dagen til at gå med.
Jeg tager en tur rundt på bloggene i morgen formiddag.

9 kommentarer:

Julie K sagde ...

Åja simba nyter nok snøen. Hunder liker jo ofte den veldig godt. Så deilig at dere har en liten hage. Må jo være bra siden dere har hund også. Ha en fortsatt fin dag Sarah : )

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselig hunden deres hadde det i snøen, godt at noen var fornøyd ja...
Hagen deres ser jo helt perfekt ut den... blir sikkert fin til sommeren...

Ha en fin dag...

Ellie sagde ...

Koselig å se bilder fra der du bor! Håper du får en hyggelig vinterferie! Klem fra Ellie

elin1976 sagde ...

Går du ikke på ski...? Det må du lære deg når du er på vinter ferie.
Flott hytte. Ha det hyggelig sverige. Ønsker deg en fin dag:O)

Line sagde ...

Ha en fin tur til Sverige! Ser ut som hunden din storkoser seg i snøen. Det er godt noen setter pris på snøen ;)

anniche sagde ...

Alt var herlige bilder, voffen, huset deres ser flott ut- og hytten ser idyllisk ut !
Nyt ferien og plei hverandre:)
Klem

ALIN sagde ...

Heisann!

Hyttetur/skitur høres deilig ut:) Håper dere får fint vær!

Ha en fin dag,

klem fra meg

Pia..... sagde ...

ja ha en skön ferie nu och bak bullar och läs och kos dej...gosig hund förresten....

katarina sagde ...

Hei,hei Sarah!
Vet du av noen nettbutikker med salg av blomsterfrø foryten om isabella smith?