torsdag, februar 01, 2007

Lidt syning og flere blomster...

I dag var undervisningen aflyst, så jeg kørte hjem igen. Det er godt nyt for vasketøjskurven...


Ja jeg elsker jo blomster og hvis det ikke var fordi jeg også elskede mad brugte jeg alle mine penge på blomster i stedet for mad...
Her er et billede af en af de buketter jeg lavede til min fødselsdag. Jeg synes det er lidt svært at lave pæne buketter, men jeg synes de blev ok.
Og symaskinen er kommet frem igen. Jeg lever lidt i et vacuum efter eksamen, jeg kan ikke rigtig finde roen og lysten til for alvor at gå igang med at sy. Og jeg som havde glædet mig sådan. Nå men jeg kommer nok snart ovenpå igen.
Nu er det snart påske så jeg har lavet en påskekone...

Jeg er også gået i gang med at lave nogle lam fra Tildas Påskebog. Jeg synes de er så utorligt søde. Billedet af de færdige lam er fra bogen, mine ser lidt sølle ud endnu... (der mangler ligesom noget)
Min søster synes også jeg skal sy et sort får (lam). Det tror jeg også jeg gør, det bliver sikker rigtig sødt...

Ja her ligger den hule skal af et lam og venter på at Sarah igen er helt på toppen...
Hav en rigtig dejlig dag allesammen.

14 kommentarer:

Ingrid sagde ...

Hei! De lammene var utolig søte! Du er så flink som går i gang med slike prosjekter! :) Ha en fin dag!

Sol sagde ...

Så fine lam....Tenker nok at de blir bra når du finner inspirasjonen igjen. Det er forresten ganske vanlig å føle seg litt tom etter eksamen, det husker jeg godt fra mine egne. Man har brukt så mye energi på å lese og på selve eksamen, så selv om man har lyst til å gjøre noe, får man det helt til. Bare ta det med ro Sarah, det ordner seg litt etter hvert.Kanskje man rett og slett har behov for å gjøre så lite som mulig av og til også.
Nydelig vårbukett!
Klem.

ALIN sagde ...

HURRA!

Jeg håpet nemlig på at du var i gang med symaskinen igjen:) De lammene var helt skjønne, så jeg skal følge med i shoppen etter hvert som du får "mojoen" tilbake. Et sort får er helt genialt:)

Ha en deilig dag,

klem fra meg

Pia sagde ...

Vilka sötalamm du skapat! Och tulpaner...har precis sätt in bilder i min blogg på tulpaner och en bild på anne geddes tulpanbarn!!!>Ha det så gôtt...

Liv Hilde sagde ...

Hei Sarah.

Gratulerer så mye med bestått eksamner !!

Energien og overskuddet kommer nok etter hvert skal du se. Gleder meg til å se dine påsketing ; du er så dyktig.

mvh Liv Hilde

Tonje sagde ...

Så fine blomster!!! Og sp mange nydelige ting du har sydd.Ha en flott kveld

elin1976 sagde ...

Hei på deg.
Godt at du har begynt å sy igjen. Jeg var innom butikken din for å sjekke om det fantes noen av de fine englene , men nei.
Så jeg håper jeg kan få kjøpt når du har laget flere.
De er kjempefine og jeg er alltid litt for sen. Klem fra Elin:O)

Mia sagde ...

Heh he, jeg måtte jo le av det med blomster og mat - men er det ikke godt at du kan si ja takk, begge deler, som Ole Brum gjør.

Nydelige er de Tilda-lammene dine, Sarah. Men en sort får er jo ikke å forakte heller (jeg har flere av dem i fjøset...)

Line sagde ...

Så herlig at du har begynt å sy påskefigurer!!! De er helt nydelige som alltid Sarah! og for et vårtegn ;)

Karna sagde ...

Så kjekt å se deg kreere igjen! Lager nydelige ting, skal følge med i butikken din!

Ha en fin helg!

kreoline sagde ...

Så kjekt for deg å kunne begynne å tenke på andre ting igjen. Det blir noen nydelig påskelam, og påskekonen var helt skjønn. Ha en fin helg Sarah, kos deg med symaskinen og blomstene dine, (ikke glem å kjøp mat).

Hulda sagde ...

Så søt påskekone du har laget, du er veldig flink med de figurene. Jeg har også sydd et sånt lam, det ble søtt. :) Jeg sydde det for et par år siden, da den boka kom ut. Tildas Påske.

Julie sagde ...

Så søte saker du lager. Nå må du fylle opp butikken din igjen så jeg kan kjøpe mer saker av deg. Er så glad i snømannen min, den står fortsatt framme : )

Ellie sagde ...

Så kjekt at du har funnet fra symaskinen igjen! Kjenner til det der med å leve i et vakum etter eksamen, men det går seg nok til snart, skal du se! Ha en god helg!