mandag, februar 12, 2007

Nigella Lawson og Höganäs...

Til min fødselsdag havde jeg ønsket mig en målekande og en citruspresser fra Nigella Lawson. Jeg ville gerne skifte mine gamle ting ud og synes disse er superlækre. I keramik og rigtig flotte...

De fåes i creme og lysblå. Jeg ville nok have købt dem i creme, men tænkte jeg ikke ville skrive farve på ønskesedlen for hvis jeg nu fik en blå ville jeg sikkert blive glad for den.

Fødselsdagen kom og begge ting var mellem gaverne....


Men i sort.......... (jeg viste ikke de fandtes i sort)

Åhhh nu er jeg i syv sind for jeg tror hellere jeg vil have dem i creme. Men det er Jacob der har købt dem (godt nok for nogle andre) men han har jo valgt at de skulle være sorte.
Jeg tror nu de bliver byttet...:O)

Disse flotte Höganäs skåle fik jeg af min søster. De er så fine. Creme-farvet udenpå og lime/lysblå inden i. Jeg glæder mig til at tage dem i brug. Det kræver bare lige lidt oprydning i køkkenskabet at få plads til dem:O)
Jeg havde ønsket mig dem med sort indeni (ja her må det gerne være sort) men de var desværre grimme i glasuren...


Her er et billede fra en butik. Der kan man se den der er sort indeni...

Hav en god dag allesammen.

11 kommentarer:

ALIN sagde ...

God mandag, Sarah!

Ser at vi er ute og blogger på samme tid!

Kjempefine ting du har fått. Det er ekstra gøy å bake etc med så flott utstyr.

Ha en god dag,
klem fra meg

Julie K sagde ...

Å så fine saker du har fått. Ja de er lekre de der. Sort er jo fint også, det er jo veldig inne nå, men er selv også veldig glad i creme. Skålene var også nydelige. Så koselig å få så mye fint da : )

daisy sagde ...

Så mye fint som har blitt postet her inne i det siste. Først av alt vil jeg gratulere deg så mye med bursdagen som var! Ser ut som du hadde en hyggelig feiring, og det er jeg glad for. Du har fått virkelig mange fine gaver! Målekannene fra Nigella Lawson var virkelig flotte, noen slike kunne jeg også tenkt meg.

Ønsker deg en fin uke!

Hulda sagde ...

Ja, sånn er det når mannen skal velge farge.. ;) jeg hadde nok ikke blitt glad for sort jeg heller. Hadde nok bytta ja. :) ellers så var de jo veldig fine, det var skålene fra din søster også.

Mia sagde ...

Så nydelig de tingene fra Nigella Lawson er! Jeg ønsker meg de i lyseblått - og heller ikke jeg viste at de fantes i sort også. Og jeg er ikke i tvil - jeg hadde byttet fra sort til lyseblått (men no var det jo kremfargen du ønsket deg da...)

lappesola sagde ...

Bytt til de creme farget, ellers vil du bare angre senere. Mannen bryr seg vel ikke noe særlig om de er sorte eller hvite.
Hilsen lappesola

Karna sagde ...

He, he... han blir vel ikke fornærmet hvis du bytter dem vel? Bytt dem til noe du virkelig vil ha!

Nydelige skåler fra din søster, likte dem i denne fargen jeg!

Tonje sagde ...

Så masse fint du har fått=) Jeg syns ofte at slike ting er riktig flotte svarte.Men hvis du ikke liker det svart bør du nok bytte dem.Dette er jo noe du kommer ti å ha glede av i lang tid.Ha en flott kveld

anniche sagde ...

Jeg hadde nok byttet til den fargen jeg liker;) Uansett fikk du jo noe du øsnket deg!
Og disse tingene er skikelig flotte.
Håper at alt går fint med deg.
Anniche

kreoline sagde ...

Det var kjempefint, lekkert i sort også.

Ellie sagde ...

Flotte ting fra Nigella Lawson! Tror nok kanskje jeg ville ha byttet til creme, jeg også. Skålene fra Höganäs var også fine, synes det var flott med lime og lysblå innside! Ha en god onsdag!